آزادیخواه با اشاره به طرح مجدد ترامپ برای فعالسازی مکانیسم ماشه:

آمریکا به انزوا نزدیک‌تر شده است

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: آمریکایی‌ها در شورای امنیت با یک شکست سنگینی روبه رو شدند و الان می‌خواهند برای کم اثر کردن این شکست فرافکنی کنند و روی به فعالسازی مکانیسم ماشه آوردند.
کد خبر: ۹۲۶۸۷۳۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به انزاوی آمریکا در ماجرای عدم تصویب قطعنامه شورای امنیت علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: ترامپ به یک استیصال سیاسی رسیده و اخیرا هم در شورای امنیت با عدم تصویب قطعنامه تمدید تسلیحاتی علیه کشورمان این مسئله آشکارتر شد.

وی در ادامه افزود: اگر  شکستی که آمریکا در شورای امنیت با آن مواجه شد برای هر کشور دیگری این اتفاق رقم می‌خورد بلواهای سیاسی بی‌حد و حصری را با بوق‌های رسانه‌ای خود شکل می‌داد.

نماینده مردم ملایر به طرح فعالسازی مکانیسم ماشه از سوی آمریکا اشاره و تاکید کرد: آمریکا برای اینکه شکست خود را در شورای امنیت کم اثر کند یک مدل جدیدی را ارائه داد و آن هم طرح فعالسازی مکانیسم ماشه بود ضمن اینکه نمی‌تواند این کار را انجام دهد چرا که از برجام خارج شده است.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه افزود: آمریکایی‌ها اگر بخواهند این کار انجام دهند ما هم مدل‌های خوبی برای اقدام متقابل داریم تا اینکه آمریکا به انزوا نزدیک‌تر شود./

ارسال نظرات
آخرین اخبار