مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان

مسئله محوری، نگاه غالب بسیج دانشجویی است

مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: تمامی اقدامات و برنامه‌های بسیج دانشجویی باید به حل مسائل مردم منجر شود.
کد خبر: ۹۲۶۸۵۸۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مسئول پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در نشست با رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت استان گفت: بسیج دانشجویی رویکرد مسئله محوری را دنبال می‌کند.

حجت احسان منش در تشریح این رویکرد افزود: ما معتقدیم که تمامی اقدامات و برنامه‌های بسیج دانشجویی باید به حل مسائل مردم منجر شود.

وی با اشاره به ابعاد مختلف مسائل، بیان کرد: مسئله یابی مقدمات و اصولی دارد که اگر به درستی و با دقت به آن‌ها توجه نشود از رسیدن به مسئله اصلی و ریشه‌ای باز خواهیم ماند.

این مسئول بر همکاری با سازمان بسیج مهندسین صنعت تاکید کرد و اظهار داشت: تلفیق نگاه تخصصی کارشناسان این سازمان با توان و پتانسیل دانشی دانشجویان و اساتید دانشگاه در رسیدن به مسائل و راه حل آن‌ها در حوزه صنایع، معاون و انرژی استان بسیار راهگشا خواهد بود.

 رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار عنوان کرد: راه برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد کشور رفع موانع تولید است.

ابوالحسن کدخدایی ادامه داد: دانشجویان و اساتید رشته‌های صنایع و معدن بیش از همه می‌توانند در عارضه یابی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی استان نقش ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی ظرفیت بالایی در ابعاد مختلف دارد ابراز داشت: همکاری مشترک بین این دو مجموعه می‌تواند نویدبخش روز‌های خوبی برای استان باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار