خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار:

با بررسی فراوانی تخلفات ساختمانی منشوری برای کمیسیونها تعریف شود

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی، فراوانی تخلفات بررسی شده وبراساس تقاضای مردم منشوری برای کمیسیونهای ماده ۹۹ و ۱۰۰ تعریف شود.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۸۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخ زاد در جلسه که منظور وحدت رویه در ارای کمسیسیونهای ۹۹ و ۱۰۰ و با حضور قدرتی رییس دادگستری استان،جمالی پور استاندار،مدیران کل دفاتر فنی و شهری و دیگر مسئولین برگزار شد، تاکید کرد: در جلسات مشابه که قبلا برای وحدت رویه ارای کمیسیونها برگزار شد،نتایج مثبت و قابل قبولی حاصل شد و با بررسی شایع ترین تخلفات ساختمانی در شهر های استان منشوری تعریف شد که براساس این منشور برای آراء کمیسیون، جرایم و نیز تخریب،وحدت رویه مشخص شده است.

 

وی ایجاد وحدت رویه در ارای صادره کمیسیونها را ضروری دانست وادامه داد :به طور مثال بیشترین فراوانی تخلفات پوشاندن پاسیو در واحدهای شمالی بود که بر این اساس و پس از بررسی های لازم ضابطه ای برای پاسیو ها تعریف شد که در آن خواسته و تقاضای مردم لحاظ شد تا کمتر به سمت تخلف پیش روند .

وی افزود:خوشبختانه در استان قزوین نسبت به سایر استانهای همجوار تخلف اضافه طبقات نداریم .

معاون عمرانی استاندار سیاستگزاری های اشتباه را عامل اصلی ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و افزود : یکی از علل ساخت و سازهای غیرمجاز به خاطر سیاست گذار ی ها ی اشتباهی می باشد که نتوانسته تقاضا و نیازهای مردم را تامین کند وبرای جلوگیری از این ساخت و سازها علاوه بر اقدامات بازدارنده می بایست سیاستگزاری ها بازنگری شده وبه گونه ای باشد که با تامین نیازها، مردم را به سمت تخلف سوق ندهد.

وی در پیایان خاطر نشان کرد: نیاز است تا دوباره تمامی تخلفات بررسی شوند و برمبنای فراوانی این تخلفات و تقاضای مردم ،منشوری برای کمیسیونها ی ۹۹ و ۱۰۰ تعریف شود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار