مدیر فرهنگی و تبلیغات سپاه سلمان گفت:

برگزاری مسابقات قرآن کریم در زاهدان

مدیر فرهنگی و تبلیغات سپاه سلمان گفت: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۷۲۸۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵

مدیر فرهنگی و تبلیغات سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان گفت: نوزدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه سلمان  با تمامی عضویت ها در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات توسعه و ترویج کتاب الهی در بین خواهران شاغل است، تا فرهنگ قرآنی و انس با این کلام الله نهادینه و فرهنگ سازی شود.
 
سرگرد پاسدار حسین وجدانی، بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی این مهم اقدامات  بسیار خوبی در سطح استان اجرا شده است که در سال گذشته کانالهای مجازی  زیر نظر اساتید مجرب راه اندازی شد، که این کار قوت قلب و امیدی برای خواهران شاغل بود که با قدرت و قوت بیشتری به رقابت بپردازند.  
 
این مسئول ادامه داد: آزمون تفسیر جز 20 قرآن کریم طبق ابلاغیه از تهران انجام شد، که در این آزمون شرکت کنندگان باید حداقل 70 نمره آزمون را کسب کنند تا به مرحله نهایی و کشوری راه پیدا کنند.
 
وجدانی بیان کرد: این مسابقات در سه رشته حفظ (سه جز، 5 جز، 10جز، 15 جز،حفظ کل قرآن کریم)  قرائت،  درک مفاهیم  اجرا شد که در هر رشته 3 نفر به عنوان نفرات برتر و منتخب مرحله کشوری معرفی خواهند شد.
 
این مسئول تصریح کرد: در این مسابقات بیش از 30 نفر از خواهران شاغل  سپاه سلمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار