به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردکان

به مناسبت روز خبرنگار و با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، از خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردکان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۷۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در نشستی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی وضعیت مطالعه و کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان بررسی شد.
نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم در این نشست با اشاره به آمار ارائه‌شده در خصوص میزان مطالعه و کتاب‌خوانی در شهرستان اردکان گفت: این وضعیت زیبنده شهر علم و ادب اردکان نیست و باید علت آن را پیدا کرد.
محمدرضا دشتی اردکانی گفت: امروز فضای مجازی شاید تا حدی جای کتاب را گرفته باشد اما ماندگاری آنچه که انسان از روی نوشته و کتاب بخواند بیشتر است.
وی بابیان اینکه باید زمینه استقبال از کتابخانه‌ها و کتاب‌خوانی را فراهم کنیم، افزود: پیشرفت کشور درگرو ارتقاء سطح فرهنگ و مطالعه است.
در این نشست وضعیت مطالعه و کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر لزوم افزایش سرانه مطالعه در شهرستان اردکان تأکید شد.
گفتنی است که در پایان به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگار خبرگزاری ایرنا و خبرنگار خبرگزاری بسیج به‌عنوان دو تن از خبرنگاران فعال درزمینهٔ اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بخصوص در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی تحلیل شد.
ارسال نظرات