فرمانده ناحیه میناب :

اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی بسیج در میناب

این مراسم باحضور فرمانده سپاه ناحیه میناب و فرمانده حوزه شهید باهنرسندرک وفرمانده حوزه خواهران وجمعی از مسولان بخش سندرک وفرماندهان پایگاهها و بسیجیان همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۶۴۷۴۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

طالب احمدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از میناب اظهار داشت: واقعه غدیر خم یکی از مهمترین حادثه‌های تاریخی صدر اسلام است و به تعبیر معصومان علیهم السلام عید بزرگ الهی است که همه پیامبران به پاسداشت حرمت آن مأمور بودند.

وی افزود: آنچه که واجب بود پیامبر مکرم اسلام(ص) ابلاغ نماید ولایت و رهبری بعد از خویش بود لذا ایشان در ظهر گرم آن زمان در کنار برکه غدیر، ولایت و سرپرستی امیرمؤمنان علی(ع) را که بارها بر صلاحیتش تاکید کرده بودند را رسمأ اعلام و فرمود: «من کنت مولاه فعلی مولاه» و دست به دعا برداشتند: «الهم وال من والاه وعاد من عاداه » خدایا دوست بدار هر که علی را دوست داشت و دشمن بدار هر کس با او دشمنی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب در ادامه تصریح کرد: غدیر، تداوم رسالت محمد صلی الله علیه و آله در ولایت علی علیه السلام است. حضرت محمد صلی الله علیه و آله بارها با اشاره به موقعیت معنوی امام علی علیه السلام، بر فضیلت‌های آن حضرت و وصی بودن ایشان تأکید ورزیده است.

احمدی‌نیا در ادامه سخنانش به فعالیت انجام شده در این جشنواره پرداخت و گفت: این مراسم هرساله به صورت کاروان برگزار می شد اما امسال با توجه به شیوع این ویروس برنامه ها ورزشی ، فرهنگی ،هنری به صورت مجازی برگزار گردیده است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب در پایان افزود: به‌مناسبت عید غدیر تعداد ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم بین ایتام و نیازمندان توزیع می گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار