خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

احداث 37 باب مسکن برای سیل‌زدگان در ملایر/ خبرنگاران افسران جنگ رسانه با دشمن هستند

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در بحث محرومیت‌زدایی و مقابله با کرونا ۱۲ هزار بسته معیشتی در سه مرحله تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۰۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳

احداث 37 باب مسکن برای سیل‌زدگان در ملایر/ خبرنگارن افسران جنگ رسانه با دشمن هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدجواد حسینی در نشست خبری به‌مناسبت روز خبرنگار با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در بحث محرومیت‌زدایی و مقابله با کرونا ۱۲ هزار بسته معیشتی در سه مرحله تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه بسیجیان ملایر در ابعاد مختلف ظرفیت‌های بسیار بزرگی خلق کردند، افزود: در بحث سیل به کمک بسیجیان ۳۷ منزل مسکونی احداث و ۴۰ واحد مسکونی نیز تعمیر شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: در راستای کمک به سیل‌زدگان اقلامی از لوازم خانگی نیز تهیه شده که در اختیار خانواده‌های نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی اثرگذار بسیجیان در بحث مقابله با کرونا عنوان کرد: از جمله اقداماتی که به همت بسیجیان انجام شد ضدعفونی اماکن و معابر، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و... است.

حسینی ابراز داشت: همچنین  ۳۰۰ نفر از بسیجیان طی ۳ روز، ۳ هزار نفر را غربالگری کردند.

وی با اشاره به اقدامات خوب بسیجیان در حوزه کشاورزی و اجرای طرح «همگام با کشاورز» گفت: ۶۰۰ نفر از بسیجیان فعال در این زمینه همکاری داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: ۹۰ نفر از بسیجیان کشاورزی نیز در بحث تولید اقلام راهبردی کشاورزی اقدامات خوبی داشتند که در تمام مراحل از جمله کاشت و برداشت در کنار کشاورزان بودند.

وی در بخش دیگری با اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد: خبرنگاران افسران جنگ رسانه با دشمن هستند.

حسینی اظهار داشت:وقتی دشمنان فهمیدند از طریق سخت افزاری نمی‌توانند به کشور ما مسلط شوند جنگ ترکیبی را که مهمترین ابزار آن رسانه بود، پیش کشیدند که در مقابله با این جنگ نیز ما خوب ایستادگی کردیم اما نیاز به پشتیبانی‌هایی داریم تا در این جنگ نیز با سربلندی بیرون بیاییم بنابراین رسانه‌های ما باید در این حوزه به خوبی ورود کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار