خبرهای داغ:

ایجاد ۱۴ تخت جدید مراقبت های ویژه در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ایجاد ۱۴ تخت جدید مراقبت های ویژه در بیمارستان امام حسین (ع) به کمک خیرین سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۴۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ اعضای مجمع خیرین سلامت شاهرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گزارش جامعی از آخرین وضعیت همه گیری بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشگاه ارائه نمودند و از همه مدیران و مسئولین شهرستان‌های شاهرود و میامی به دلیل همکاری و همچنین از مردم عزیز به جهت مشارکت فعال در برنامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور فعال و پر تلاش خیرین و سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) در راه اندازی ۱۲ تخت بخش ICU (مراقبت‌های ویژه)، که ۸ میلیارد تومان هزینه داشته که ۱ میلیارد تومان آنرا خیرین و بقیه را دانشگاه هزینه نموده است، تقدیر و تشکر کرد.
عرب احمدی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شاهرود از زحمات ریاست و پرسنل دانشگاه و بیمارستان‌ها به خاطر مقابله با کرونا ویروس تشکر نمودند و گزارشی از فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت شاهرود بخصوص احداث همراه سرای بیماران در بیمارستان امام حسین (ع) ارائه نمودند.
سپس باتفاق ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود از بخش اورژانس و ICU جدید بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کردند.
دانشگاه در حال تجهیز و راه اندازی ICU جدید دیگری با ۱۴ تخت برای پذیرش بیماران کرونایی می‌باشد که با کمک یک میلیارد تومانی توسط خیرین سلامت در آینده نزدیک شاهد راه اندازی و بهره برداری آن خواهیم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار