خبرهای داغ:

تخلف سه واحد تولید مرغ در شاهرود/فعالیت ۸۵ واحد تولید مرغ گوشتی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر برخورد با متخلفین بازار گفت: سه واحد تولید مرغ دچار تخلف شده اند که پرونده آنان در تعزیرات حکومتی شهرستان در حال بررسی است.
کد خبر: ۹۲۶۱۵۷۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
تخلف سه واحد تولید مرغ در شاهرود/فعالیت ۸۵ واحد تولید مرغ گوشتیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود در فرمانداری ویژه این شهرستان با تاکید بر برخورد با برخی مرغداران که سهمیه نهاده‌های دامی خود را در بازار آزاد می‌فروشند اظهار کرد: ناظران جهاد کشاورزی باید بر روند تحویل نظارت داشته باشند و با راستی آزمایی از این تخلف جلوگیری کنند.
معاون استاندار سمنان افزود: سه واحد تولیدی مرغ که مقرر گردیده بود بر اساس میزان دریافت نهاده‌های دامی، مرغ تحویل واحد‌های فروش شهرستان قرار دهند مرتکب تخلف شده و مرغ‌های خود را خارج از استان توزیع کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ۸۵ واحد تولید مرغ گوشتی در شاهرود فعالند، تصریح کرد: گزارش این تخلف باید از طریق اداره صنعت معدن و تجارت به تعزیرات حکومتی ارسال گردد تا مدت یک هفته به این پرونده رسیدگی شود.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه نتیجه مقابله با تخلفات باید به گوش مردم برسد، اظهار کرد: بر روند میزان تحویل نهاده‌ها به مرغداران و همچنین مقدار مرغ تحویلی به فروشندگان شهرستان توسط مرغداران نظارت کامل انجام شود و مراحل این واگذاری شفاف سازی گردد.
وی ادامه داد: مغایرت‌هایی بین مرغ‌های تحویل داده شده و مجوز‌های صادر شده وجود دارد که کسری آن منطقی نیست.
معاون استاندار سمنان تاکید کرد: اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار با اداره دامپزشکی شهرستان بوده و نظارت با اداره صنعت، معدن و تجارت است و بر اساس گزارش‌های این اداره تخلفات توسط تعزیرات حکومتی بررسی می‌شود.
وی از مسوولان اداره صنعت، معدن و تجارت خواست تخلفات امسال و سپس سال گذشته بررسی و گزارش دهد.
فخری گفت: رییس شبکه دامپزشکی شاهرود به دلیل شرکت نکردن در نشست ستاد تنظیم بازار و بی نظمی‌های مکرر توبیخ کتبی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار