توسط کمیته خادمان شهدا شهرستان فارسان انجام شد:

تولید و توزیع 4 هزار ماسک رایگان در شهرستان فارسان

کمیته خادمین شهدای شهرستان فارسان 4 هزار ماسک را تولید و به صورت رایگان به صورت گسترده بین تمام اقشار در شهرستان فارسان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۲۶۱۴۸۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛در این روزهای درگیری با ویروس منحوس کرونا کادر بهداشت و درمان در خط مقدم جنگ با ویروس  کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند و الحق باید گفت که در این راستا سلامتی خود را نیز در طبق اخلاص گذاشته اند. سفید پوشانی که این روزها در مقابل تمام کمبود ها و کاستی ها صبر پیشه کرده اند  و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکری می کنند ، و با وجود مواجه شدن با نا ملایمات عرصه خدمت را به جولا نگاه تسویه حساب تبدیل نکرده اند اما در کنار این سفید پوشان حافظ سلامت جامعه بسیجیان همیشه در صحنه حضور دارند تا با دستان خالی اما پرتوان خود به هرشکلی که می توانند باری از دوش کادر درمانی بردارند. در همین راستا کمیته خادمان شهدای شهرستان فارسان پای به میدان مبارزه گذاشتند و در حرکتی خودجوش 4 هزار ماسک را تولید و به صورت رایگان بین مردم شهرستان توزیع کردند.

 مسئول کمیته خادمین  شهدای شهرستان در خصوص این برنامه در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: در شرایطی که ویروس مرموزکرونا هر روز رویی از پیچیدگی های خود را نشان می دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فدکارای و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم وطنانشان عیان می کنند لذا ما نیز وظیفه خود دیدیم که به هر شکلی که می توانیم به این کادر درمانی کمک کنیم تا هر چه زودتر این ویروس از بین برود.

خانم محمودی افزود: یکی از ویژگی های این طرح توزیع ماسک که ما انجام دادیم سطح گستردگی توزیع ماسک هاست. یعنی بین تمامی کارکنان ادارات، تمام بازاریان ، کادر درمانی مستقر در بیمارستان سیدالشهدا فارسان، تمامی آموزشگاه های رانندگی و.... ماسک رایگان توزیع شد. لذا از همشهریان خود تقاضا مندیم در تمامی شرایط از ماسک های خود استفاده کنند تا درصد میزان آلودگی و شیوع ویروس کاهش یابد و شهرستان از این وضعیت بد کرونایی خارج شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار