برگزاری مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در سقز

صبح امروز با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در سپاه سقز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۳۱۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  صبح امروز با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان مراسم تکریم و معارفه نماینده، ولی فقیه در سپاه سقز برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر نژاد در این مراسم با ایراد سخنرانی و عرض تبریک ایام ذالحجه و عید قربان اظهار داشت: عید قربان عید رهایی و غلبه انسان بر امیال، شهوات و نفسانیات است حضرت ابراهیم علیه السلام بعد از اینکه پا بر روی امیال نفسانی اش گذاشت و وابستگی به فرزند را قطع کرد، خداوند متعال عرض کرد ((إِنِّی جَاعِلُکَ لِلنَّاسِ إِمَامًا))

نماینده، ولی فقیه در سپاه کردستان در ادامه گفت: مقام امامت از مقام نبوت بالاتر است در مقام نبوت وظیفه نبی و پبامبر آدرس دادن و قرائت طریق است، اما امام وظیفه اش بالاتر است و باید به آن آدرسی که می‌خواهد بدهد خودش را برساند

وی گفت: از عید قربان تا غدیر دهه امامت و ولایت نام گذری شده است و این اهمیت و جایگاه امامت و ولایت را می‌رساند.
 
انتهای پیام/7727


جعفر نژاد افزود: در دنیا ما یگانه کشوری هستیم که با هدایت اسلامی و در راس آن با وجود ارزشمند امامی عالم و دین شناس به معنای واقعی خواهان اجرای احکام اسلامی می‌باشیم به همین خاطر دشمنان این انقلاب از همان روز‌های نخستین پیروزی با این انقلاب شروع به دشمنی کردند.

وی در ادامه ابراز داشتند وظیفه نمایندگی، ولی فقیه ارتقای معنوی احاد کارکنان، بصیرت افزایی و بینش سیاسی، هدایت و کار تبلیغی انجام دادن است که الحمدلله حوزه نمایندگی سپاه سقز در سال گذشته با تلاش و کوشش بسیار توانسته است در مجموعه اشراف حائز رتبه اول باشد و این نشان دهنده تلاش در این راه است.

در پایان مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام شفیع خانی، حجت الاسلام رستمی، به عنوان نماینده، ولی فقیه در ناحیه سپاه سقز منصوب شد..
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار