مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

نماز جمعه از فرایض دشمن شکن اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور، با اشاره به نقش و جایگاه پراهمیت نماز عبادی سیاسی جمعه در حفظ اسلام و انقلاب، گفت: نماز جمعه از فرایض دشمن شکن اسلام است.
کد خبر: ۹۲۶۰۷۵۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب و ائمه جمعه شهید، اظهار داشت: دشمن از هرکجا احساس خطر می کند به آنجا حمله کرده و ضربه می زند ولی این خون های بر زمین ریخته، پیوند مسلمانان را مستحکم تر و دشمن ستیزیشان را بیشتر می کند.

   وی نماز جمعه را یکی از پرفضیلت ترین و بااهمیت ترین واجبات شرعی و از پایگاه های مستحکم اسلام عنوان کرد و افزود: اقامه نماز جمعه جزو اولین اموراتی بود که پیامبر(ص) پس از ورود به مدینه، آن را برپا داشت.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد، گفت: در چنین روزی پوزه منافقان بر زمین مالیده شد و ابهت و اقتدار ظاهری آنان به دست سربازان اسلام، شکسته شد.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد اظهار داشت: منافقان کوردل با کمک و پشتیبانی های آمریکا و استکبار به کمک صدام شتافته و به زعم خود می پنداشتند 48 ساعته می توانند کشور را در دست گیرند ولی این 48 ساعت به 40 سال تبدیل شده است و هنوز هم نتوانسته اند وجبی از خاک کشور را تصرف کنند.

   وی متذکر شد: آنها از خوی منافق صفت خود و دشمنی با انقلاب دست برنداشته اند و به بهانه های مختلف و با ترور شخصیت ها و یا راه اندازی فتنه های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام هستند ولی به لطف الهی توطئه هایشان همواره ناکام مانده است و هرگز به اهدافشان دست نیافته و نخواهند یافت.

   آیین گرامیداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور و سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار