فرمانده سپاه قائم شهر:

فعالان فضای مجازی زمینه افزایش مشارکت مردمی در نهضت کمک مومنانه را فراهم کنند

فرمانده سپاه قائم شهر در نشست تخصصی با مدیران کانال‌های فضای مجازی گفت:فعالان فضای مجازی زمینه افزایش مشارکت مردمی در نهضت کمک مومنانه را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۲۶۰۶۰۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر، نشست تخصصی  با مدیران کانال‌های فضای مجازی در راستای هم افزایی و اطلاع رسانی با موضوع مرحله دوم  کمک مومنانه، با سرهنگ حسین علیزاده فرمانده سپاه قائم شهر برگزار شد.

علیزاده در جمع مدیران کانال‌ها در فضای مجازی با اشاره به نقطه قوت فعالیت در عرصه گفت: حضور و فعالیت در عرصه فضای مجازی که انعکاس جهانی دارد  و این یک نقطه قوتی است تا به اهداف متعالی رسید.

فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به وجود شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات گسترده افزود:حضور فعال و به روز در این عرصه می‌تواند بسیار سازنده و مفید باشد.

علیزاده در ادامه به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی برای اجرای نهضت کمک مومنانه اشاره کرد و یادآور شد:‌حضور اثرگذار رسانه‌ها و  فعالان شبکه‌های مجازی، در مرحله اول رزمایش مومنانه سبب شد تا حماسه بی نظیر توسط مردم خلق شود.

فرمانده سپاه قائم شهر با تصریح بر ایجاد بستر همکاری وهماهنگی در جهت تحقق هدف تعیین شده، خاطرنشان کرد:‌برای  اجرای مرحله دوم نهضت کمک مومنانه همکاری و هم افزایی فعالان فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای  برخوردار است و در این راستا فعالان فضای مجازی می‌توانند برای خلق حماسه‌ای دیگر، مردم را برای شرکت در نهضت احسان و تعاون سهیم کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها