مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس بردسکن مطرح کرد؛

ضرورت تبیین ایثارگری‌ شهدا و رزمندگان به دور از قالب‌های کلیشه‌ای

مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس بردسکن گفت: اگر ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان به دور از قالب‌های کلیشه‌ای برای مردم تبیین شود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۰۱۲۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
حسین نوری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: امروز مبانی ایثار و شهادت به یک فرهنگ تبدیل شده که ضامن حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بر همین اساس باید از تمام ظرفیت‌ها برای نهادینه کردن این فرهنگ در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی استفاده کنیم.

وی افزود: اگر ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان به دور از قالب‌های کلیشه‌ای برای مردم تبیین شود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه خواهد شد.

نوری بر زنده نگهداشتن راه و اندیشه شهدا تأکید کرد و بیان داشت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در معرفی و ترویج سیره شهدا و همچنین فرهنگ جهاد و مقاومت می‌توانند ایفا کنند. در همین راستا و با توجه به برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در سال ۱۴۰۰، نشریات محلی باید ستونی را برای معرفی یک هزار و ۲۱۴ شهید این شهرستان‌ها اختصاص دهند.

مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن گفت: تقویت باور‌های دینی و ملی که امروز جزو اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار بگیرد و در تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نوری خاطر نشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یک ضرورت است و در این راستا باید به ابعاد مختلف شخصیتی شهدا پرداخته شود تا نسل امروز و فردای ایران اسلامی بتوانند به راحتی با شهدا به عنوان بهترین الگو در دوران معاصر ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان گفت: انتشار وصایای شهدا در نشریات محلی، استفاده از فضای مجازی در راستای معرفی شهدا و استفاده از ظرفیت اصناف و اتاق اصناف، را از جمله راهکار‌های تبلیغ گنگره یک هزار و ۲۱۴ شهید شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ به شمار می‌رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار