خبرهای داغ:
دبیر موسسه مردم نهاد ققنوس الوند در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

ارائه ۴۰ عنوان کتاب با موضوع ازدواج در غرفه‌های فرهنگی

دبیر موسسه مردم نهاد ققنوس الوند با اشاره به افتتاح غرفه‌های فرهنگی در پیاده‌راه بوعلی همدان گفت: در این غرفه‌ها محصولات فرهنگی و رسانه به تعداد ۴۰عنوان کتاب با موضوع ازدواج و خانواده با تخفیف ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۹۹۴۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

ارائه ۴۰ عنوان کتاب با موضوع ازدواج در غرفه‌های فرهنگیمیلاد فضلیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه آیین افتتاحیه غرفه‌های فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج با بیان اینکه حدود 10 سال است که در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری و اشتغال جوانان فعالیت می‌کنم، اظهار داشت: این موسسه با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دو برنامه در هفته ازدواج برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه ساخت موشن گرافیک‌های فرهنگی و آموزشی حوزه ازدواج یکی از فعالیت‌های این موسسه در هفته ازدواج است، ادامه داد: موضوع موشن‌گرافی‌ها هشدارها و مشاوره‌هایی است خطاب به جوانان که در حدود ۵۹ ثانیه ارائه می‌شود.

دبیر موسسه مردم نهاد ققنوس الوند با بیان اینکه برپایی غرفه‌های مشاوره ازدواج و خانواده، دومین برنامه این موسسه است، تصریح کرد: این غرفه‌ها از امروز به مدت ۴ روز در میدان امام خمینی(ره) همدان دایر است.

وی با بیان اینکه در این غرفه توسط یکی از مشاورین زبده همدان در حوزه ازدواج و خانواده مشاوره ارائه می‌شود، افزود: مشاوره با موضوع قبل و حین و بعد از ازدواج، فرزندآوری و تربیت فرزند است.

فضلیان با بیان اینکه در غرفه محصولات فرهنگی و رسانه به تعداد ۴۰عنوان کتاب با موضوع ازدواج و خانواده با تخفیف ارائه می‌شود از فرمانداری و مسئولین خواست که با تمدید این غرفه موافقت کنند.

وی با بیان اینکه موسسه ققنوس الوند در سال گذشته ۱۲ عنوان برنامه کشوری و استانی با موضوع ازدواج برگزار کرده است، تصریح کرد: دوره آموزشی بهار اندیشه، جشنواره بانوی پر افتخار الوند، نمایشگاه پدافند غیرعامل، تهیه ۶۰ کلیپ قرآنی و کلیپ بهارانه از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار