خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد

لزوم تشکیل ستاد مقابله با کرونا در هر روستای نهاوند با مدیریت دهیاران

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در هر روستا ستاد مقابله با کرونا توسط دهیاران تشکیل شود و با همکاری فرمانده پایگاه و بهورز روستا اقدامات جدی در راستای مقابله با شیوع کرونا انجام گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۸۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

لزوم تشکیل ستاد مقابله با کرونا در هر روستای نهاوند با مدیریت دهیارانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری در جلسه قرارگاه زیستی بخش خزل اظهار داشت: وضعیت کنونی شهرستان به دلیل ارتباطی که با دو استان کرمانشاه و لرستان دارد به حالت قرمز درآمده است.

وی افزود: در زمینه مقابله و کنترل شیوع کرونا اقدامات خوبی توسط فرمانداری صورت گرفته است اما تا زمانی که مردم همراه نشوند به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: مردم نسبت به ماه‌های قبل هوشیارتر شده‌اند و خطر کرونا را حس کرده‌اند؛ این موضوع در سطح شهر کاملا محسوس است اما کافی نیست.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده شهرستان اضافه کرد: اگر مجاهدت دستگاه‌های مختلف شهرستان نبود به مراتب وضعیت بدتری را شاهد بودیم.

مختاری ابراز کرد: زمان دقیقی برای پایان کرونا نمی‌توانیم متصور باشیم بنابراین باید خود را در مقابل این بیماری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی واکسینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر روستا ستاد مقابله با کرونا توسط دهیاران تشکیل شود و با همکاری فرمانده پایگاه و بهورز روستا اقدامات جدی در راستای مقابله با شیوع کرونا انجام گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تاکید بر پرهیز جدی از هر نوع تجمع گفت: حجم بالایی از تعداد مبتلایان در شهرستان مربوط به حضور در مراسمات ختم و عروسی است.

وی با بیان اینکه دهیاران و نیروهای بسیج ضدعفونی و گندزدایی مکان‌های آلوده را در دستور کار خود قرار دهند، عنوان کرد: آنچه قطعی و حتمی است این است که کشور ما از این بحران سربلند بیرون خواهد آمد.

مختاری در پایان با درخواست از مردم گفت: مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، نظافت شخصی و شستن مرتب دست‌ها را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار