خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد مطرح کرد؛

امضای تفاهم‌نامه با صدا و سیمای استان در راستای تهیه و تولید برنامه‌های عفاف و حجاب

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد گفت: یکی از شاخص ترین ره‌آوردهای بسیج جامعه زنان استان یزد به مناسبت هفته عفاف و حجاب امضای تفاهم نامه با صدا و سیما استای در راستای تهیه برنامه برای حجاب و عفاف در طول سال بود.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۳۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

 

سپیده رضایی مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان درباره اقدامات و فعالیت‌های این استان در هفته هفته عفاف و حجاب گفت: حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) آینه تمام نمای عفاف و حجاب بودند، با این حال در عرصه‌های مختلف اجتماعی برای دفاع از اسلام حضور داشتند. حجاب ارثیه حضرت زهرا(س) و افتخاری برای همه زنان ایرانی است.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص بسیج جامعه زنان در استان یزد، عنوان کرد:‌ به مناسبت هفته عفاف و حجاب در ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های روشنگری، نقش جایگاه عفاف و حجاب برای زنان و نقش زنان در جامعه تبین شد.

رضایی افزود: امروز اگر بانوی مسلمان ما اهمیت نقش خود به عنوان بانوی محجبه را بشناسد به طور قطع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را نخواهیم داشت، متاسفانه برخی اندک از بانوان ایرانی نقش و هویت مذهبی خود را نشاختند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد، بیان کرد:‌ برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، عکاسی، کتابخوانی، انواع پویش‌ها با موضوع حجاب و عفاف در فضای مجازی، ساخت کلیپ‌های مختلف با سخنرانی دکتر فلاح روانشاس ارزشی درباره عفاف و حجاب از دیگر اقدامات ما در هفته عفاف و حجاب بوده است.

وی در ادامه ابراز کرد:‌ آموزش دوخت رایگان چادر برای دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیدند به همراه هنرهای تجسمی و اهدا هدایایی همچون کتب شهدای خاص به دختران و بانوان محجبه از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان یزد بوده است.

رضای تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب و کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع عفاف و حجاب هم از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.

 مسئول بسیج جامعه زنان استان یزد، درباره استقبال مردمی از برنامه‌های عفاف و حجاب، گفت: مردم از برنامه‌های اجرا شده در فضای مجازی استقبال خوبی داشتند که برای ما هم تجربه جدیدی بود.

وی ادامه داد: همچنین امسال تعامل با ارگان‌های مختلف در پرداختن به موضوع حجاب و عفاف بسیار خوب بود که همه خود را موظف دانستند در زمینه حجاب و عفاف کارهایی را که باید انجام دهند.

رضای درباره برنامه‌های دیگر بسیج جامعه زنان، اظهار کرد: طی هماهنگی با رئیس صدا و سیمای استان قرار شد که دغدغه مردمی و مطالبه رهبر معظم انقلاب درباره حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و تولید نسل طی سال از رسانه استانی مطرح شود. یکی از شاخص ترین ره‌آوردهای بسیج جامعه زنان استان یزد به مناسبت هفته عفاف و حجاب امضای تفاهم نامه با صدا و سیما استای در راستای تهیه برنامه برای حجاب و عفاف در طول سال بود.

وی در پایان گفت:‌ از دیگر برنامه‌های ما این است تلاش خواهیم کرد همه ادرات و کمیته بانوان استانداری درباره ترویج مساله حجاب و عفاف همه پای کار بیایند که تا امروز قدم‌های خوبی برداشته شده است و از ناحیه آنان این امر پذیرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار