خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان خبر داد؛

تولید و پخش دو مستند فاخر «رفیق» و «ایراندوخت» با موضوع عفاف و حجاب

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: دو مستند فاخر «رفیق» و «ایراندوخت» با موضوع هفته عفاف و حجاب از شبکه استانی سمنان پخش شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۱۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

 

عفت دیابی رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عفاف و حجاب مسجد گوهرشاد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی امسال ما ۱۲ برنامه استانی و ۱۰۹ برنامه شهرستانی داشتیم که اکثر آنها در فضای مجازی انجام شده است.

وی افزود: امسال با همکاری بسیج هنرمندان یک کار میدانی بسیار زیبا انجام شده که در آن طراحان و تصویرگران جملات زیبایی از عفاف و حجاب نوشته و یا به تصویر می‌کشند و آنها را به مردم هدیه می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان با اشاره به اقدامات دیگر بسیج جامعه زنان استان سمنان درباره حجاب و عفاف، عنوان کرد:  تولید دو مستند با نام‌های «رفیق» و «ایران‌دوخت» از دیگر اقدامات ما برای هفته عفاف و حجاب بوده است؛ مستند «رفیق» به موضوع دختران بدحجاب پرداخته که در اثر ارتباط با شهدا به حجاب روی آورند و در مستند «ایران‌دوخت» نخبگان محجبه کشورمان معرفی شدند که در شبکه استانی هم پخش شده است.

دیابی ادامه داد: همچنین تولید محتوا در قالب موشن‌گرافی و عکس نوشته از دیگر اقدامات خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان استان سمنان به مناسبت هفته عفاف و حجاب بوده است که در فضای مجازی استقابل خیلی خوبی از آن شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فضاسازی عمومی استان با همکاری بسیج ادارات جهت نسب بنرهایی با موضوع عفاف و حجاب از دیگر اقدامات بوده است. و از دیگر اقدامات دعوت و هماهنگی حضور کارشناسان حجاب و عفاف جهت صحبت درباره مساله حجاب و عفاف در صدا و سیمای استان و برنامه رادیو منزلت بوده است.


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار