خبرهای داغ:
رئیس بسیج جامعه زنان استان اصفهان:

اقشار مختلف مردم همچون دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی درباره عفاف و حجاب مطالبه‌گری دارند

رئیس بسیج جامعه زنان استان اصفهان گفت: در طول سال اقشار مختلف مردم همچون دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی درباره سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب فکر، برنامه و مطالبه‌گری دارند.
کد خبر: ۹۲۵۸۱۱۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

 

 

خانم فاطمه باباسالاری رئیس بسیج جامعه زنان استان اصفهان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، درباره اقدامات و فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان اصفهان در این هفته، گفت: ما در استان اصفهان جهت فعالیت در زمینه حجاب و عفاف از دو سال پیش دبیرخانه عفاف و حجاب را راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: در طول سال برنامه‌های مستمر درباره حجاب و عفاف داریم که از اقشار مختلف مردم همچون دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی درباره سبک زندگی اسلامی در حوزه عفاف و حجاب فکر، برنامه و مطالبه‌گری دارند.

رئیس بسیج جامعه زنان استان اصفهان با اشاره به شرایط امروز در اثر شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: امسال ما ۸ اقدام را در دستور کار قرار دادیم که یکی از آنها فعالیت کمیته و قرارگاه فضای مجازی در زمینه حجاب و عفاف بود.

باباسالاری ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما برای هفته حجاب وعفاف مسابقه فرهنگی هنری گوهرشاد در قالب موشن‌ گرافیک، سبک زندگی اسلامی، خانواده و نجابت بود که اقشار مختلف مردم آثار خود را در این زمینه برای ما ارسال کردند که بیش از ۵۰۰ اثر است، این آثار پس از هفته حجاب و عفاف داوری می‌شود و به برگزیدگان هدایایی اهداء خواهد شد.

وی ابراز کرد: مسابقات کتابخوانی و ایستگاه‌های فرهنگی عفاف و حجاب در برخی مناطق با وضعیت سفید به صورت بسیار محدود برگزار شد، همچنین در فضاسازی شهری استان خطاطان با برپایی نمایشگاه‌ در میادین و گروه‌های سرود با اجرای سرود خود در زمینه حجاب و عفاف فعالیت کردند.

رئیس بسیج جامعه زنان استان اصفهان بیان کرد: از دیگر اقدامات الگوسازی با محتواهای فاخر برای حلقه‌های صالحین، مسابقات کتابخوانی، تعلیم و تربیت در فضای مجازی، مشارکت حداکثر بسیج اساتید و فرهنگیان در نشست‌های عفاف و حجاب، مطالبه‌گری بسیج دانشجویی از دستگاه‌های عفاف و حجاب،  نشست خبری با رسانه‌های استان اصفهان با طرح بحث ندای فطرت، معرفی شهید شاخص سال، تشریح اقدامات سپاه و بسیج در کنار مطالبات آنها از رسانه‌ها که بازخورد خوبی داشته است.

باباسالاری با اشاره به اقدامات دیگر بسیج جامعه زنان استان، اظهار کرد: دیدار با آیت‌الله مهدوی کی از نماینده مجلس خبرگان رهبری، تولید کلیپ‌های در زمینه حجاب و عفاف، تهیه تولیدات تحلیلی درباره پوشش اسلامی و پخش آن در رسانه ملی استانی، بازخوانی قوانین حجاب و عفاف برای دستگاه‌ها، تشریح طرح ندای فطرت برای ادارات از دیگر اقدامات برای هفته حجاب و عفاف بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار