خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهاوند در گفت‌وگو با «بسیج»:

هدف از سربازی ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و آمادگی جوانان برای ورود به جامعه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: هدف اصلی سپاه از خدمت مقدس سربازی ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و آمادگی جوانان در همه زمینه‌ها برای ورود به جامعه است.
کد خبر: ۹۲۵۸۱۰۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

هدف از سربازی ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و آمادگی جوانان برای ورود به جامعه استحجت الاسلام علی دانیالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: هدف اصلی سپاه از خدمت مقدس سربازی ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و آمادگی جوانان در همه زمینه‌ها برای ورود به جامعه است.

وی با بیان اینکه سپاه و نیروهای مسلح با برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر می‌تواند از ظرفیت سربازان بیشترین بهره‌برداری را داشته باشد، گفت: ارتباط خوب و موثر و اطمینان بخش با خانواده سربازان برای رفع مشکل آنان مؤثر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به انتشار نشریه فرهنگ سربازی افزود: مطالب این نشریه مفید و قابل استفاده و متناسب با سن و سال و شرایط آنان است و البته هر چه مطالب این نشریه نو و به روزتر باشد به طور قطع استقبال بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات سردار شهید «سلیمانی» عنوان کرد: سردار سلیمانی سربازی بصیر، با ایمان، مخلص، فداکار، شجاع و ولایت‌مدار بود که می‌تواند یک الگوی واقعی برای همه سربازان در تمام ادوار باشد.

دانیالی ابراز داشت: مسئولین باید توجه جدی‌تری به وضعیت سربازان در همه زمینه‌ها از قبیل خدمات، آموزش‌های فنی، اعتقادی، فرهنگی و... داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات