خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین

مهمترین رسالت آموزش و پرورش، تربیت است

غلامی عنوان کرد: رسالت آموزش و پرورش ابتدا تربیت سپس آموزش است و توجه به این موضوع دستاوردهای بزرگی برای جامعه به ارمغان خواهد آورد.
کد خبر: ۹۲۵۷۹۲۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شمس اله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین در مراسمی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد در جمع فرهنگیان بسیجی، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیان کرد: تربیت از جایگاه بالایی در جهان برخوردار است. تربیتی که راه درست را پیش گرفته و برگرفته از تعالیم صحیح اسلام است. راهی که پیامبران الهی آن را برای ما تبیین کرده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: عفاف و حجاب زینت زندگی یک زن در جامعه است. جایگاه و شخصیت زن را در جامعه حفظ می‌کند و از بینش و معرفت و ایمان نشأت می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین اظهار کرد: نمونه بارز آن حضرت زینب(س) است که در آن شرایط سخت با حفظ کرامت خود نقش بی بدیل زنان در جامعه تشیع را نشان می دهد و به موضوع عفاف و حجاب جایگاه می بخشد.

غلامی افزود: استکبار جهانی تلاش می‌کند زنان را در مسیر دیگری قرار دهد و برای پیشگیری از این موضوع در جامعه، آموزش و پرورش باید به رسالت مهم خود یعنی تربیت در رأس آموزش، به خوبی عمل کند.

وی افزود: معلمان باید در کلاس درس مسائل تربیتی عفاف و حجاب را برای دانش آموزان تبیین کنند و به شبهات آنها پاسخ دهند و آنها را از لزوم توجه به مقوله عفاف و حجاب آگاه سازند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در پایان بیان کرد: به برکت خون شهدا و به یاری و بیداری مردم و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخت تنومند انقلاب همواره سرسبز خواهد بود مشروط به اینکه در شرایط دشوار هرکسی به رسالت خود عمل کند تا در مسیر تربیتی توفیق داشته باشیم.

5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار