برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم جرم مشهود است

استاندار لرستان گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در سطح استان جرمِ مشهود محسوب می‌شود و فرمانداران، نیروی انتظامی و دادستانی در سطح استان باید ضمن تعطیلی مراسمات ترحیم و عروسی، با صاحبان آن برخورد قانونی لازم را بعمل آورند.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۵۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدموسی خادمی  امروز در جلسه ستاد استانی با تاکید بر لزوم برخورد قانونی با صاحبان مراسمات ترحیم و عروسی در سطح استان، گفت: برگزاری اینگونه مراسمات مصداق به خطر انداختن جان مردم و جرمِ مشهود است و فرمانداران، نیروی انتظامی و دادستانی در سطح استان باید ضمن تعطیلی مراسمات ترحیم و عروسی، با صاحبان آن برخورد قانونی لازم را بعمل آورند.

 وی افزود: تمام محدودیت‌های مصوب در جلسه پانزدهم تیر ماه ستاد به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید و دستگاه‌های نظارتی موظف هستند نظارت لازم را بر اجرای دقیق مصوبات داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: اصناف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن برخورد قانونی با متخلفین، نسبت به پلمپ نمودن کافی نت ها و چاپخانه‌هایی که اعلامیه و بنر مراسم ترحیم چاپ می‌کنند اقدام نموده و با کمک نیروی انتظامی و شهرداری، بنرهای مراسمات ترحیم را از سطح شهرهای استان جمع آوری نمایند.

وی تاکید کرد: کلیه سالن‌های آرایش و زیبایی در سطح استان از امروز تعطیل است و اصناف نظارت و اقدام لازم را در این خصوص  صورت دهد.  

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه استان و در صورت تداوم وضع موجود، تمهیداتی در خصوص محدودیت‌های جدید در ابتدای هفته آینده ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار