خبرهای داغ:

دیدار مدیرکل سازمان بازرسی استان با فرماندار شاهرود

مدیرکل سازمان بازرسی استان سمنان با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۹۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی اکبر رشیدزاده در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه در سال جهش تولید بازدید از واحد‌های تولیدی و دیدار با صاحبان صنایع و تولید کنندگان در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: نشست با مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی نیز برای بررسی و کمک به حل مشکلات این واحد‌ها در راستای رفع موانع تولید از جمله اقدامات اداره کل بازرسی استان است.
رئیس سازمان بازرسی استان سمنان یادآور شد: برنامه ما کمک و مشاوره به مدیران برای ارتقاء رضایت مندی مردم، کمک به رونق تولید و سرمایه گذاری و انجام وظیفه مطلوبتر بوده و میزان تحقق اهداف وکوتاهی در انجام ماموریت و برنامه‌های هر دستگاه را بررسی خواهیم کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز ضمن تقدیر و تشکر از نگاه و رویکرد مطلوب سازمان بازرسی استان در کمک به بنگاه‌های تولیدی شهرستان، با استقبال از این موضوع به گزارش اقدامات انجام شده برای کمک به رفع موانع تولید و جهش تولید در شهرستان پرداخت.
نادر فخری افزایش نظارت و بررسی انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی شهرستان را خواستار شد و گفت: این مهم به ویژه در راستای رفع موانع و حل مشکلات تولید کنندگان و نظارت بر بازار در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید نام گذاری شده نیازمند توجه بیشتر است.
وی با تأکید بر ضرورت وجود مدیران مسئولیت پذیر، شجاع، ریسک پذیر و با تفکر جهادی اضافه کرد: باید میزان کارایی و اثربخشی، و کیفیت انجام وظایف مدیران نیز مورد بررسی مستمر قرار گیرد، و مدیران بابت کار‌های که باید انجام میدادند ونداده اند نیز براساس رسالت و ماموریت‌های سازمان شان پاسخگو باشند.
 
دیدار مدیرکل سازمان بازرسی استان با فرماندار شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار