همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار شد:

غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا فارسان

غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا توسط کمیته خادمین شهدا شهرستان فارسان به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا علیه السلام و دهه کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۴۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛به مناسبت  میلاد امام هشتم شیعیان امام رضا علیه السلام و هفته عفاف جمعی از خواهران خادمین شهدای شهرستان فارسان به زیارت  و غبار رویی قبور شهدای این شهرستان رفتند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در خصوص این برنامه گفت: زیارت قبور شهدا بیشتر از اینکه تسلی خاطر باشد فواید زیادی برای خودمان دارد. خیلی از ما حتی روزانه از کنار این منابع رحمت الهی گذر می کنیم ولی یا بی توجهیم ، یا صلواتی نثار روان پاکشان می کنیم و یا با دلسوزی ، که این ها جوانیشان و آرزوهایشان را گذاشتند و اکنون دستشان از دنیا کوتاه است و ما بهره مند از نعمت های دنیا ، فاتحه ای می خوانیم اما در واقع همانطور که سید شهیدان اهل قلم گفت: "پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند ، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند".

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی گفت: کمیته خادمین شهدا شهرستان فارسان در این مدت کوتاهی که از تشکیل شدنش می گذرد توانسته است فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی را در سطح شهرستان انجام دهد به خصوص اینکه در دوران کرونا در تولید ماسک و توزیع و کمک به سلامت جامعه نیز بسیار فعال بوده است. امیدواریم که این خادمان شهدا هرچه بهتر بتوانند در توسعه فرهنگ شهدا در جامعه موفق تر ظاهر شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار