سرهنگ جوکار:

بسیج، ظرفیت عظیم وگسترده نظام جمهوری اسلامی ایران /ایجاد قرارگاه‌های مسجد محور در محلات با کمک معتمدین، هیئت امناء و مدیران مدارس

فرمانده ناحیه مرکزی یزد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با همه نهاد‌هایی با حکم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) منتصب ومامور به امر خدمت رسانی ومحرومیت زدایی هستند تعامل وهم افزایی وپشتیبانی لازم را دارد.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۵۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ پاسدار عباس جوکار در نشست صمیمانه‌ای که با آقای فروغی، رئیس کمیته امداد منطقه یک با موضوع بررسی طرح‌های اجرایی این نهاد وهم افزایی بیشترانجام شد گفت: سازمان بسیج مستضعفان، که در همه مواقع، نیاز‌های انقلاب اسلامی را برآورده ساخته است در شرایط کنونی هم، به همت بسیجیان وسرگروه‌های جهادی، درجهت محرومیت زدایی، کمک به سیل زدگان، ساخت مسکن، مساجد واماکن فرهنگی و.. گام‌های موثری برمی دارد که از نمونه‌های بارزآن، تهیه وتوزیع بسته‌های معیشتی بین محرومین وآسیب دیدگان ویروس کرونا است.
وی در ادامه با اشاره به شناسایی خیرین ومددجویان برای کیفی سازی در امر اجرای رزمایش کمک مومنانه تصریح نمود:ویروس کرونا، علاوه بر آسیب‌هایی که وارد ساخت هم دلی‌ها وشتناخت ظرفیت‌های زیاد در مجموعه‌های مختلف کشور را به دنبال داشت؛ دبسیج، ابعاد چند وجهی را شاهد هستیم که اقشار مختلف کارگران، دانش آموزان، حقوقدانان، جامعه پزشکی و.. را در برمی گیرد ودر جهت رفع نیاز‌ها وخواست هایشان می‌کوشد؛ برای بسیج مهم است که تا چه میزان از دانش اموزان ویا کارگران با فقر روبرو هستند.
جوکار در پایان گفت:از جمله فرصت‌هایی که در شرایط کرونا ایجاد شد راه اندازی مشاغلی مانند تولید ماسک، گان و.. بود که بسیجیان ما حاضر شدند تا نسبت به این اقدام مهم وحیاتی، اقدام نمایند؛ برپایی قرارگاه‌های مسجد محور در محلات به صورت ایتکاریبا هدف، عمق بخشی داخلی و مقابله با جنگ نرم دشمن در دستور کار قرار دارد که شناسایی محرومین وکلیه اقدامات سازندگی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و.. در این قرارگاه‌ها مطرح واجرایی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار