خبرهای داغ:

تشکیل ۲ هزار و ۴۱۳ پرونده در تعزیرات حکومتی شاهرود

رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۱۳ پرونده سال گذشته در این اداره تشکیل شد افزود: از این تعداد به ۲ هزار و ۳۸۴ مورد نیز رسیدگی شد که میزان محکومیت صادره پرونده‌ها ۸۶ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال بود.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۴۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
تشکیل ۲ هزار و ۴۱۳ پرونده در تعزیرات حکومتی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین سعدالدین به مناسبت هفته قوه قضاییه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۱۳ پرونده سال گذشته در این اداره تشکیل شد افزود: از این تعداد به ۲ هزار و ۳۸۴ مورد نیز رسیدگی شد که میزان محکومیت صادره پرونده‌ها ۸۶ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال بود.
رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود خاطر نشان کرد: پرونده‌ها در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ در کالا و خدمات، ۱۸ درصد و در قاچاق کالا و ارز ۵۵ درصد افزایش داشت که افزایش پرونده‌های قاچاق نتیجه فعالیت بیشتر پاسگاه شهید نوری و کلانتری‌ها در راستای فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای مبارزه با قاچاق کالا است.
وی افزود: ۹۸ درصد کشفیات تعزیراتی شهرستان‌های شاهرود و میامی در ایستگاه بازرسی شهید نوری نیروی انتظامی کشف می‌شود.
رییس تعزیرات حکومتی شاهرود ادامه داد:این اداره در شهرستان میامی شعبه فعالی ندارد و پرونده‌های این شهرستان نیز در اداره شاهرود رسیدگی می‌شود.
سعد الدین مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های سال ۹۸ در بخش کالا و خدمات را ۱۰ روز و حوزه بهداشت هشت روز و پرونده‌های قاچاق را ۵۱ روز اعلام کرد.
وی ادامه داد: دراین مدت به اجرای احکام این اداره یکهزارو ۸۵۰ پرونده وارد شد که به یکهزار و ۸۲۱ پرونده رسیدگی و حقوق شاکیان و دولت دریافت و به خزانه واریز شد.
وی افزود: میزان محکومیت پرونده‌های اجرای احکام در یکسال گذشته ۱۷ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۲۷۵ هزار ریال است که نسبت به سال قبل ۹۰ درصد افزایش وصولی و واریز به خزانه دولت را شاهد هستیم.
رییس تعزیرات حکومتی شاهرود اضافه کرد: امسال میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های شاهرود و میامی در بخش کالا و خدمات به ۱۰ روز و حوزه بهداشت به ۸ روز کاهش یافته و رسیدگی به پرونده‌های قاچاق نیز به طور میانگین ۳۷ روز زمان می‌برد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار