خبرهای داغ:

تلاش در جهت رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی شاهرود با عزم مسئولان و تولیدکنندگان

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری نشست با ۲۰ بنگاه اقتصادی و تولیدی شاهرود در راستای رفع مشکلات آنان گفت: عزم خوبی برای حل مشکلات بنگاه های تولیدی بین مسئولان شهرستان و تولید کنندگان ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۶۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در بازدید از تعدادی از شرکت‌های تولیدی شهرستان شاهرود با بیان اینکه یکی از شعب دادگستری برای رسیدگی به پرونده واحد‌های تولیدی اختصاص یافت، افزود: ایجاد این شعبه با هدف حمایت از تولیدکننده و ایجاد وحدت رویه در صدور آرای پرونده‌های این واحد‌ها و جلوگیری از تعطیلی خط تولید، انجام شده است.
وی گفت: با ایجاد این شعبه کار رسیدگی به مسایل و مشکلات بنگاه‌های صنعتی و تولیدی در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد.
معاون استاندار سمنان ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای امسال بازدید‌های میدانی از واحد‌های صنعتی، نشست‌ها و پیگیری مشکلات با هدف رفع موانع تولید در دستور کار کارگروه رفع موانع تولید شهرستان قرار گرفته است.
فرماندار شاهرود استمرار این بازدید‌ها را ضروری خواند و تاکید کرد: بازدید میدانی توسط کارگروه رفع موانع تولید موجب شناسایی محیط و دلگرمی تولید کنندگان می‌شود.
فخری از برگزاری نشست با ۲۰ بنگاه اقتصادی و تولیدی شاهرود با حضور مدیران استان و شهرستان در روز شنبه آینده خبر داد و تصریح کرد: این نشست با هدف مرتفع کردن موانع تولید، اشتغال، تولید بر اساس ظرفیت اسمی، تثبیت فرصت‌های شغلی فعلی و همچنین ایجاد فرصت‌های شغلی جدید انجام خواهد شد.
به گفته وی عزم خوبی برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی بین مسوولان شهرستان و تولیدکنندگان ایجاد شده تا شاهد رونق تولید و در نتیجه جهش تولید در شاهرود باشیم.
فرماندار و جانشین سپاه ناحیه شاهرود، روسای ادارات صمت و کار و رفاه اجتماعی و برخی مسئولین دیگر شهرستان شاهرود از شرکت نخ پارس شاهرود، شرکت تکنو ظرف، شرکت در حال ساخت ذوب آهن و شرکت رنگین پروفیل کویر بازدید کرده و برخی از مشکلات و موانع تولید این چهار واحد صنعتی را بررسی کردند.
در شهرستان شاهرود حدود ۳۳۰ واحد صنعتی و تولیدی فعالیت می‌کنند که بیش از ۱۰۰ واحد در شهرک صنعتی این شهر مستقر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار