مسئول سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر:

دیپلماسی جهادی و انقلابی ایران هیمنه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را شکست

مسئول سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر گفت: دیپلماسی جهادی و انقلابی ایران باعث شد که هیمنه آمریکایی‌ها و انگلیسی ها شکسته شود.
کد خبر: ۹۲۵۱۰۱۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جلسه هدایت سیاسی و روشنگری توسط معاونت سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر در سپاه شهرستان خواف و جهت کارکنان و بسیجیان گردان امام حسین (ع) و ناحیه مقاومت این شهرستان در مورخه  برگزار شد.

سروان پاسدار غیور مسئول سیاسی لشکر ۵ نصر در این جلسه بیان داشت:امروز سوخت موشک‌هایی که در عین الاسد بر سر آمریکایی‌ها فرود آمد، سوخت نفتکش‌های ما برای حمل بنزین به ونزوئلا شد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین افزود: دیپلماسی جهادی و انقلابی باعث شد که هیمنه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها که تنگه جبل الطارق و آب‌های اقیانوس اطلس در سیطره کامل آن‌ها بود شکسته شود و ۵ نفتکش ما با طی مسافت ۱۴۰۰۰ کیلومتر در حیاط خلوت آمریکایی‌ها محموله بنزین خود را تخلیه کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دکترین مونروئه که از سال ۱۸۲۳ در آب‌های اقیانوس اطلس اجرا می‌گردید، تحقیر شد و سیطره آمریکا در حوزه دریای کارائیب که فاصله زیادی با سواحل فلوریدا ندارد به جالش جدی کشیده شد.

این هادی سیاسی در آخر خاطرنشان کرد: این اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت شکل گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار