خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج)

کرامت انسانی در آمریکا زیرپای پلیس، خفه می شود

معبودی گفت: در کشوری مانند آمریکا که ادعای حقوق بشر دارد، می بینیم که سیاهپوستان از حداقل حقوق بشری هم بهره مند نیستند و به راحتی زیر زانوی پلیس آمریکا خفه می شوند به خاطر این است که دین در آن کشور جایگاهی نداشته و قطعا کرامت انسانی در آن کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۹۲۵۰۳۶۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الااسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع رزمندگان تیپ۸۲ بیان کرد: برای بنده توفیقی است که از نورانیت و معنویت شما عزیزان مرزدار بهره مند شوم.

معبودی ادامه داد: در عالم دو نوع زندگی داریم که یا بر محور دین و یا بر محور غیر دین است. زندگی بر محور دین شدت و ضعف های دارد. در دینداری هم ممکن است کسی فقط حداقل را رعایت نماید و فقط شناسنامه ای مسلمان باشد، اما دین شامل اعتقادت و اخلاقیات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: امروز دین در بیشتر کشورها وجود ندارد. در کشوری مانند آمریکا که ادعای حقوق بشر دارد، می بینیم که سیاهپوستان از حداقل حقوق بشری هم بهره مند نیستند و به راحتی زیر زانوی پلیس آمریکا خفه می شوند به خاطر این است که دین در آن کشور جایگاهی نداشته و قطعا کرامت انسانی در آن کشور وجود ندارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) ادامه داد: این آشفتگی و اعتراضاتی که در کشور آمریکا به وجود آمده است و هر روز مردم این کشور چه سیاهپوست و چه سفید پوست در خیابان ها حضور پیدا می کنند به خاطر سیاست های غلط دولتمردان آن است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز میلیون ها انسان در یمن، سوریه، عراق و افغانستان توسط سربازان و ایادی آنان در منطقه به خاطر منافع مادی در این چند سال اخیر کشته شده اند و یقینا انسانیت و کرامت انسانی برای آنان معنا و مفهومی ندارد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار