نشست اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با فرماندهی سپاه مازندران

جمعی از فعالین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران با جانشین فرماندهی سپاه کربلا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۴۹۳۴۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران،جمعی از  فعالین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران با جانشین فرماندهی سپاه کربلا دیدار کردند.

این نشست صمیمی،  فعالین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران با حضور جانشین محترم فرماندهی سپاه کربلا ،سرمربی حلقه صالحین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان و روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان و سازمان نظام کاردانی ساختمان و مدیر عامل شرکت عمران و مسکن شمال  در سالن جلسات بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران برگزار گردید .

در این نشست مهندس امامی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان ضمن خیرمقدم گزارش مبسوطی از فعالیتهای سازمان ارائه نمود و سپس سرمربی حلقه صالحین سازمان بسیج مهندسین عمران ، مدیران کارگروهها ی تخصصی گزارش اقدامات سال گذشته را ارائه و روسای سازمانهای نظام مهندسی و نظام کاردانی هم گزارشی از اقدامات خود  در راستای تقویت بسیج مهندسین عمران و معماری استان ارائه کردند .

در پایان جانشین  سپاه استان هم از مدیران کانونها و روسای سازمانهای مربوطه در اجرای فعالیتهای محرومیت زدایی و حضور فعال در حوادث غیر مترقبه بخصوص رزمایش کمک مومنانه  تقدیر و تشکر نمود و از فعالین کانونها و روسای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان و نظام کاردانی و مدیران کارگروههای تخصصی تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات