خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

روابط عمومی‌ها باید خط انقلاب را ترویج دهند

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما تحت محاصره شدید دشمن قرار داریم و می‌خواهد ما را زمین‌گیر کند، گفت: یکی از کارهایی که روابط عمومی‌ها باید انجام دهند امیدواری است و باید خط انقلاب را ترویج کرد.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۵۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

روابط عمومی‌ها باید خط انقلاب را ترویج دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان همدان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی بی‌بدیل و بی‌نظیر است و می‌تواند باعث شکوفایی و ترویج سازمانی شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی می‌تواند توانایی هر ارگان و سازمانی را جا بیندازد و سازمانی توانمند است که اطلاع‌رسانی آن بالا باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: کار روابط عمومی‌ها به گونه‌ای است که باید با صبر و حوصله انجام گیرد و متفاوت از کارهای دیگر است.

وی در خصوص ویروس کرونا ابراز داشت: سه شاخص موفقیت ما در مقابله با ویروس کرونا همکاری خوب مردم، تبحر و ایثار کادر پزشکی و درمان و مدیریت خوب در استان و کشور بود.

آزادبخت ادامه داد: همکاری مردم در مبارزه با ویروس کرونا ۸۳ درصد بود و استان همدان بالاتر از میانگین کشوری بود.

وی با بیان اینکه کادر درمان و پرستاران، ما را یاد ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس انداخت، گفت: همه رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما و نشریات و پزشکان ما پای کار آمدند تا توانستیم این ویروس را برای مردم جا بیندازیم و شاکله این قضیه روابط عمومی‌ها هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه جان مردم باید در حد اعلی صیانت و پاسداری شود، ابراز داشت: نقش روابط عمومی‌ها در این زمینه ویژه و بی‌بدیل است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ای موفق است که شرح وظایف خود را بداند و به کار خود آگاه باشد، باید در این عرصه فعایت‌های خود را تشدید کرده و هر کس در جایگاه خود بتواند به مردم کمک کند.

آزادبخت با بیان اینکه ما تحت محاصره شدید دشمن قرار داریم و می‌خواهد ما را زمین‌گیر کند، گفت: یکی از کارهایی که روابط عمومی‌ها باید انجام دهند امیدواری است و باید خط انقلاب را ترویج کرد.

وی تصریح کرد: به طور قطع روابط عمومی‌ها افرادی هستند که امروزه در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار گرفته‌اند و در این مسیر پر مشقت باید تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات