مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان؛

اعزام پنج نفتکش ایرانی به سوی ونزوئلا عملیاتی جسورانه بود

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: اقدام موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران نشان داد که اگر ما اتحاد، انسجام و اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم، قطعا می‌توانیم موفقیت‌های جدی را کسب کنیم.
کد خبر: ۹۲۴۹۱۴۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهرداد جهاندیده، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: اعزام پنج نفتکش ایرانی به سوی ونزوئلا برای صادرات بنزین به آن کشور عملیاتی جسورانه بود. این اقدام تا چه اندازه توانست بار دیگر ابهت پوشالی امریکا را خدشه دار کند و سیاست‌های خارجی شیطان بزرگ را به سخره بگیرد؟

وی افزود: همکاری کشور‌هایی که مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته اند، تا چه اندازه می‌تواند نسبت به بی اثرکردن تحریم‌های یکجانه گرایانه امریکا اثرگذار باشد؟

جهاندیده بیان کرد: این اتفاق در وهله اول تحقیر آمریکا است، آمریکایی‌ها مدتی است که به انحای مختلف ایران را تهدید کرده‌اند و حتی متوسل به تهدید‌های نظامی شده‌اند تا شاید بتوانند ایران را از ارسال محموله بنزین به ونزوئلا منصرف کنند، ولی با ورود موفقیت آمیز نفتکش‌های ایرانی در واقع سخن معروف حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، رنگ و بوی عینی به خود گرفت.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از سوی دیگر این اقدام موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران نشان داد که اگر ما اتحاد، انسجام و اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم، قطعا می‌توانیم موفقیت‌های جدی را کسب کنیم.

این مسئول تصریح کرد: نکته دیگر این است اقدام موفقیت آمیز اخیر ایران موجب می‌شود که دیگر کشور‌ها نیز به نحوه سیاست جمهوری اسلامی و موفقیت این سیاست در قبال آمریکا نگریسته و این مسئله به مرور موجب شکست حربه تحریم از سوی آمریکا خواهد شد.

جهاندیده بیان کرد: عبور نفتکش‌های ایران از اقیانوس اطلس که آمریکا آن را در قرنطینه خود به حساب می‌آورد، مهلک‌ترین ضربه به سیاست توسعه‌طلبانه آمریکاست. دنیا از خبر عزیمت نفتکش‌های ایران به ونزوئلا و عبور بدون مشکل از اقیانوس اطلس و دریای کارائیب استقبال کرده است و این یک برگ دیگر از انزوای جهانی آمریکاست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار