خبرهای داغ:

افول قدرت امریکا از ابتدای انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: افول قدرت امریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی ایران کلید خورد.
کد خبر: ۹۲۴۸۲۸۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حمید دامغانی در دیدار جمعی از بسیجیان گروه‌های جهادی، فرماندهان پایگاه‌ها و گردان‌های بسیج شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان، با توصیه به صبر و بردباری و خوش‌بینی به آینده اظهار کرد: دشمنی استکبار امروز با ما از جنس دشمنی‌های قدیم نیست؛ امروز دشمن خود با ما رودررو شده که ترور شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته تا تهدیدات علنی و آشکار دریایی علیه جمهوری اسلامی از آن جمله است.
وی افزود: افول قدرت آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی ایران کلید خورد و اکنون جهان می‌بیند چطور این ابرقدرت پوشالی از پس دموکراسی خودخوانده کشور و مردمش برنمی‌آید.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در این چهل و اندی سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، هر توطئه و طرح خبیثانه‌ای که از آمریکا به‌سوی کشورمان هدایت شده، نتیجه‌ای جز رشد و تعالی و مقاومت ملت ما نداشته است.
در این گردهمایی، سرهنگ محمد خوش‌قدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گزارشی از اقدامات گروه از جهادی پایگاه‌ها در راستای مقابله با ویروس کرونا ارائه و از زحمات تک‌تک بسیجیان تقدیر کرد.
بیان دغدغه‌های تعدادی از فرماندهان پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان، از بسیجیان جهادی در عرصه‌های خدمت‌گزاری به مردم شهرستان شاهرود در ایام شیوع ویروس کرونا با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار