خبرهای داغ:

خطر صعود کرونا؛ بیخ گوش شاهرود و میامی/رسانه ها به آموزش و بازآموزی بپردازند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه به‌صورت پراکنده و تک‌گیر موارد معدودی بدحال و بستری داشته‌ایم، گفت: با توجه به ارتباطات گسترده بین مناطق مختلف، خطر سیر صعودی کرونا، منطقه ما را هم تهدید می‌کند.
کد خبر: ۹۲۴۷۸۳۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
خطر صعود کرونا؛ بیخ گوش شاهرود و میامی/رسانه ها به آموزش و بازآموزی بپردازندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن در خصوص آخرین وضع همه‌گیری کووید-۱۹ اظهار کرد: اکثر مناطق کشور و خیلی از مناطق هم‌جوار شاهرود با موج جدید همه‌گیری مواجه شده اند و با لحاظ کردن شاخص بستری در وضع زرد یا قرمز (با ریسک متوسط و بالا) قرار دارند.
وی بیان کرد: حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دو شهرستان شاهرود و میامی از یک ماه قبل در وضع سفید (کم‌خطر) قرار دارد و طی این مدت هم تلاش‌های همکاران ما بیش از پیش با بیماریابی، پیگیری و مراقبت فعال در همه سطوح استمرار داشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: آزمایشگاه تشخیص تخصصی ما هم عملکرد بسیار مطلوبی داشته و عمدتاً موارد شناسایی‌شده در یک ماه گذشته با نمونه‌گیری گسترده از مراجعات سرپایی و همچنین از موارد باسابقه تماس بوده است.
چمن با بیان اینکه به‌صورت پراکنده و تک‌گیر موارد معدودی بدحال و بستری داشته‌ایم، افزود: با توجه به ارتباطات گسترده بین مناطق مختلف، خطر سیر صعودی منطقه ما را هم تهدید می‌کند.
وی اضافه کرد: انتظار می‌رود که مردم در حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با جدیت و حساسیت بالا، موازین بهداشتی و اصول پیشگیری را رعایت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تشکر از همکاری‌های شایسته تحسین صداوسیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی طی این چهار ماه، از اصحاب رسانه خواست تا با مشارکت همکاران حوزه معاونت امور بهداشتی دانشگاه، موج تازه‌ای از آموزش و بازآموزی روش‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس را در دستور کار قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار