خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

چرا باید واردات برخی کالاها در انحصار عده ای خاص باشد

استاندار آذربایجان شرقی با طرح این سوال که چرا باید واردات برخی کالاها مانند نهاده های دامی یا شکر در انحصار عده ای خاص باشد؟ گفت: باید مجوزهای لازم صادر شود تا در خود استان برای واردات و تامین نیازهای صنایع تصمیم گیری شود.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۵۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوص در استانداری آذربایجان شرقی، افزود:دوگانگی و تضاد در سیاست‌های اقتصادی و انحصار در واردات کالاهای خارجی به اقتصاد کشور و تولیدکنندگان داخلی ضربه زده است. 

وی اظهار داشت: اینکه برای هر تصمیم مهم شورای گفت‌ و گوی استان باید به ستاد ملی ارجاع تا در این زمینه تصمیم گیری شود، صحیح نیست و شورای گفت و گو باید در خصوص مسایل اقتصادی استان اختیار داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: برای رونق چرخه اقتصادی استان، آن هایی که به استان مربوط است تصمیم گیری می شود و بقیه موارد که از عهده ما خارج است نیز به مرکز پیشنهاد می شود تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

پورمحمدی، بخشودگی جرایم دیرکرد وام‌های تولیدکنندگان را خواستار شد و ادامه داد: ۱۳ رسته شغلی برای بخشودگی جرایم دیرکرد وام ها انتخاب و معرفی شده است ولی باید با کارشناسی بیشتر تمام واحدهای آسیب دیده مشمول این بخشنامه شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار