فرمانده سپاه ناحیه ابوذر مشهد در جمع بسیجیان حوزه یک کوثر:

بسیجیان رسیدگی به محرومین را اولویت اول فعالیت خود قرار دهند

فرمانده سپاه ناحیه ابوذر مشهد تاکید کرد: بسیجیان رسیدگی به محرومین را اولویت اول فعالیت خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۲۴۶۳۲۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابراهیمی پور در جمع فرمانده، شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های تحت پوشش حوزه یک کوثر بر ارتقاء بصیرت سیاسی بسیجیان تاکید کرد.

وی در ابتدای جلسه از فرماندهان پایگاه‌ها بابت تلاش‌های صورت گرفته در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و همه جانبه در جهت کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده اجتماعی و همچنین اقدامات جهادی صورت گرفته در مقابله با بروز بیماری منحوس کرونا تقدیر و تشکر به عمل آورد.

فرمانده سپاه ناحیه ابوذر گفت: سه اولویت در رابطه با جهت گیری فعالیت‌های بسیجیان وگروه‌های جهادی وجود دارد. اولویت اول رسیدگی به محرومین و نیازمندان می‌باشد، اولویت دوم صورت گرفتن کار تربیتی در نوجوانان و جوانان و همچنین آماده کردن بستری برای پرورش اطلاعاتی روشنگری و بصیرت افزایی آن‌ها و سومین اولویت هوشیاری اطلاعاتی و عملیاتی در رابطه با موضوعات و اتفاقات مهم روز است.

وی افزود: برای آمادگی سازمان یافته و هدایت هدفمند و همه جانبه سیاسی و عقیدتی هر قشری باید یک نوع برنامه ریزی داشته باشیم و در حال حاضر مهمترین قشر، قشر نوجوان می‌باشد و باید بستری برای آگاهی و بصیرت افزایی آنان فراهم شود.

لازم به ذکر است؛وی در پایان جلسه از فضا سازی صورت گرفته در حوزه یک کوثر به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار