فرمانده حوزه عشایری، امام حسین(ع) بخش مرکزی ناحیه ویژه زاهدان در گفتگو با«بسیج»:

بخشی از مشکل اشتغال در کشور با جهش تولید حل می شود

فرمانده حوزه عشایری، امام حسین(ع) بخش مرکزی ناحیه ویژه زاهدان گفت: تقویت توان اقتصادی، لازمه تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای دیگر است.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۲۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

سرهنگ پاسدار محمود کمالی، فرمانده حوزه عشایری، امام حسین(ع) بخش مرکزی ناحیه ویژه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، گفت: جهش تولید باید مورد اهمیت قرار گیرد، که این مهم بسیار حائز اهمیت است و امروزه اقتصاد و مسائل اقتصادی، نقش مهمی در توسعه و تحکیم روابط کشورها دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که امروز اقتصاد سیاست کشورها را رهبری می کند، افزود: تقویت توان اقتصادی، لازمه تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای دیگر است.

کمالی بر حل بخشی از مشکل اشتغال در کشور با جهش تولید تاکید و ادامه داد: اگر قشر عشایر را حمایت کنیم در بحت تولیدات کمک بسیار بزرگی به کشور کرده ایم، چرا که عمده فعالیت عشایر در تولیدات دامی، کشاورزی، و...است که این مهم خود باعث افزایش تولید می شود.

فرمانده حوزه عشایری، امام حسین(ع) بخش مرکزی ناحیه ویژه زاهدان بیان کرد: با جهش تولید و تقویت عرضه ی کالاهای داخلی به بازار، به طور طبیعی به نیروی کار بیشتری نیاز است و افراد بیشتری مشغول به کار شده و از بیکاری نجات پیدا می کنند.

این مسئول اظهار داشت: قاچاق دام در کشور بی رویه است که این معظل باعث شده که تولید کاهش یابد و حمایت نشود و باعث ضرر و زیان دامداران در کشور شود،  پتانسیل کالاهای وارداتی در کشور وجود دارد و باید حمایت شود که باعث افزایش کمی و کیفی در کشور شود.
 
کمالی ادامه داد: با شکوفایی منابع و امکانات تولید در جهش تولید ما می توانیم در کشور نقش مهمی ایفا کنیم و  نیروی انسانی و تجهیزات گسترش یابد و با حمایت کار و تولید نقش به سزایی داشته باشیم.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار