مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان:

یکی از عوامل فتح خرمشهر، همکاری بی‌سابقه ارتش و سپاه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: فتح خرمشهر، باعث شد که عراق از همه درخواست‌های ناحق خود دست برداشته و به قراردادهای بین‌المللی تن دهد.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۲۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
 حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاطت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوپستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:حماسه فتح خرمشهر دستاوردهای فراوانی به دنبال داشت؛ از جمله این که این پیروزی، اعتماد به نفس مسئولان نظام را در دفاع از حقوق مشروع و ایفای نقش در محافل سیاسی و اتخاذ مواضع قوی و منطقی در پی داشت.
 
وی افزود: با فتح خرمشهر، شور انقلابی مردم دو چندان و باعث شد که ایران از این طریق، موفق به بازسازی نیروها، امکانات و حضور بی‌شائبه مردم در صحنه‌های نظامی-سیاسی شود. همچنین فتح خرمشهر، باعث شد که عراق از همه درخواست‌های ناحق خود دست برداشته و به قراردادهای بین‌المللی تن دهد.

حجت الاسلام نعیم اربابی بیان کرد: بسیاری از کارشناسان نظام وتحلیل‌گران رسانه‌های خارجی، همانند نیروهای عراقی، در برابر «سرعت عمل» و «ویژگی‌های عملیاتی» رزمندگان اسلام به هنگام فتح خرمشهر، غافلگیر، مبهوت و شگفت‌زده شدند.
 
این مسئول اظهارداشت: عملیات بیت‌المقدس از دو منظر حائز اهمیت است؛ اول اینکه با پیروزی در این عملیات، جنگ وارد مرحله جدیدی شد که در ادامه پیروزی‌های زیادی برای نیروهای انقلاب رقم زد و دوم اینکه این پیروزی سبب شد دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا حساب کار خود را کرده و در مقابله با انقلاب اسلامی با نهایت احتیاط برخورد کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار