فرمانده تیپ حضرت علی اکبر در گفتگو با«بسیج»:

رزمندگان با ایثار و صبر و استقامت توانستند خرمشهر را آزاد کنند

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر گفت:آنچه که در آزادسازی خرمشهر خودنمایی میکند تکیه به قدرت لایزال الهی و ایثار و استقامت و صبر و ایستادگی است که موجب پیروزی برای ما و ذلت و شکست برای دشمن شد .
کد خبر: ۹۲۴۳۹۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه رشادت های شهدای والامقام به دست آمده است.

وی افزود: امروزه دشمنان درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند که با هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

سردار آبسالان بیان کرد: وحدت و همدلی نیروهای مسلح رمز پیروزی کشورمان در عرصه‌های مختلف مشهود بوده و در سایه رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان به پیشرفت همه جانبه دست یافته است.

فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع) اظهار داشت: اینک با گذشت ۴۰ سال از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزه گون عملیات بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور که نظام سلطه و استکبار درصدد اشغال خرمشهر‌های دیگر است، بسیار الهام بخش و درس آموز است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که دشمن با وجود حمایت از جانب همه کشورها نتوانست در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کند، گفت: صدام گفته بود دژی تسخیر ناپذیر از خرمشهر ایجاد کرده ام که اگر بدست ایرانیان بیفتد، کلید بصره را به آن ها خواهم داد.

سردار آبسالان در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که در آزادسازی خرمشهر خودنمایی میکند تکیه به قدرت لایزال الهی و ایثار و استقامت و صبر و ایستادگی است که موجب پیروزی برای ما و ذلت و شکست برای دشمن شد .
ارسال نظرات