مسئول دفتر محترم نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبر در گفتگو با «بسیج»:

خرمشهر تجلی گاه بشارت الهی پیروزی حق بر باطل است

مسئول دفتر محترم نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبر گفت: در خرمشهر ایمان بود که به جنگ کفر و یاغی گری رفت، امروز باید خرمشهر مورد معرفی دقیق نسل جوان قرار گیرد تا به عنوان یک مصداق حقیقی پیروزی وعده ها و بشارت های الهی در قرآن کریم شناسانده شود .
کد خبر: ۹۲۴۳۹۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
 حجت الاسلام محمد یزدان نیا، مسئول دفتر محترم نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبر (ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج در زابل به مناسبت سوم خرداد گفت: سوم خردادماه و خونین شهر خرمشهر یادآور پیروزی قدرت الهی بر قدرت های مادی بود .
 
وی با اشاره به این مطلب که خرمشهر تجلی گاه بشارت الهی پیروزی حق بر باطل است، افزود: آزادسازی خرمشهر را نمیتوان با محاسبات مادی مورد بررسی و تحلیل قرار داد، تنها چیزی که در خرمشهر موضوعیت نداشت اسباب مادی بود .
 
حجت الاسلام یزدانیان ادامه داد: در خرمشهر ایمان بود که به جنگ کفر و یاغی گری رفت، امروز باید خرمشهر مورد معرفی دقیق نسل جوان قرار گیرد تا به عنوان یک مصداق حقیقی پیروزی وعده ها و بشارت های الهی در قرآن کریم شناسانده شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ حضرت علی اکبر بیان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، خرمشهرها در پیش است ؛ نشاندهنده اهمیت توجه به این واقعه الهی دارد .
 
این مسئول تصریح کرد: اینکه امام حکیم انقلاب اسلامی میفرماید قدس خرمشهر دیگر میشود ؛ بشارت در وحدانیت نتیجه خرمشهر و قدس است . آنچه که امروز مهم است این است که ما در خرمشهر پیش رو در کدام جبهه خواهیم بود . در این معرکه ناچاریم در جبهه حق باشیم وگرنه خواسته یا ناخواسته در جبهه باطل هستیم .
ارسال نظرات