فرمانده سپاه روح الله:

فتح قدس شریف هدف اصلی جبهه مقاومت است/ ولایت فقیه رمز عبور از مشکلات جهان اسلام است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فتح قدس و نابودی صهیونیست‌ها هدف اصلی جبهه مقاومت در منطقه است.
کد خبر: ۹۲۴۳۶۱۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آئین رزمایش کمک مومنانه شهر توره از توابع شهرستان شازند بااشاره به تداوم این مسیر ارزشمند الهی در دوره های مختلف از تاریخ گفت: این خدمات رسانی ها و همبستگی ها یک مسیر ارزشمند الهی محسوب می شود و خوشا به حال کسانی که با سهم خود در این سرمایه گذاری معنوی شریک می شوند

وی افزود: تاریخ درس بزرگی برای بندگان الهی بر روی زمین است و بی شک انسان ها همواره مورد امتحان الهی قرار می گیرند، امتحان هایی نظیرسیل ، زلزله و سایر رخداد های اینگونه یک عبرت به شمار می روند و یقین داریم امروز ملت ایران اسلامی با همبستگی و همدلی از امتحان کرونا این ویروس ناخوانده ومنحوس سربلند بیرون آمد.

وی با بیان اینکه تمامی قدرت ها مستکبر دنیا با تمامی امکانات و تجهیزات خود در مقابل این ویروس کم حجم در مانده شده بودند افزود: کرونا ویروس و همه‌گیری آن سبب شد تا قدرت‌های پوشالی دنیا در مقابل کرونا ویروس به زانو دربیایند و با تمامی تکنولوژی و پیشرفتی که ادعا داشتند نتوانستند اقدام مثبتی به جا گذارند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید براینکه الله اکبر رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهربود گفت: رزمندگان اسلام بایک روحیه انقلابی برگرفته از انوار الهی در جبهه ها حاضر می شدند و خدا را بهترین پشتیبان و یاری دهنده برای خود می دانستند.

سردار کریمی اظهار کرد :رزمندگان علی رغم همه کمبود ها و تحریم ها خود را بنده تجهیزات و امکانات نمی دانستند و با تاسی از فرهنگ عظیم عاشورا عاشقانه و مخلصانه در جبهه حضور پیدا می نمودند.

وی  خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ما همان نصرت الهی است و چنانچه ملتی اخلاص در نیت و تقوا در عمل داشته باشد به‌طور حتم نصرت الهی شامل آن می‌شود.

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  فرمانده سپاه استان مرکزی همچنین در آیین رزمایش کمک مومنانه شهر مهاجران حضور یافت و در سخنانی با اشاره به مولفه‌های قدرت اظهار داشت: داشتن رهبر مقتدر و حکیم مولفه قدرت محسوب شده و زمینه پیروزی ملت ایران اسلامی و مسلمانان آزادی خواه جهان بوده و یکی دیگر از مولفه‌های انقلاب اسلامی وجود سرمایه عظیم مردمی برگرفته از روحیه انقلابی و دینی بود که دشمنان غرب و شرق را به احساس خطر واداشت.

وی افزود: صهیونیست‌ها بیش از 50 سال به دشمنی و دسیسه‌چینی مستقیم با امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند وبا ترسیم کردن نقشه نیل تا فرات و اینگونه پروتکل‌ها در صدد تصرف و تضعیف امت اسلامی در منطقه است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: فتح قدس و نابودی صهیونیست‌ها هدف اصلی جبهه مقاومت در منطقه است و انقلاب اسلامی برای نزدیکی این دوقبله مقدس و الهی تا تشکیل مدینه فاضله و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) از هیچ جهادی و تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کریمی بیان کرد: تکیه بر رهنمودهای ولایت مطلقه فقیه در همه دوران از صدر اسلام تاکنون رمز پیروزی در همه میادین دشوار برای امت اسلامی بوده که با تشکیل انقلاب اسلامی و فرمایش امام راحل که شاه باید برود وحکومت اسلامی تشکیل بشود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: قدس باید فتح شود مسیر و معبر انقلاب اسلامی به درستی ترسیم شد و امروز هم مقام معظم رهبری نابودی رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی را درآینده ای نزدیک نوید می دهند.

وی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس، نماد باشکوهی از یکدلی و انسجام مسلمانان را در نقاط مختلف جهان رقم زده است؛ این ابتکار هوشمندانه اینک در صحنه بین‌الملل مایه وحشت و استیصال دژخیمان و صحنه گردانان بی‌پایه استکبار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار