خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان:

نابودی رژیم غاصب صهیونیستی با وحدت و بصیرت مسلمانان تحقق می‌یابد/ پیروزی نزدیک است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان گفت: ان شاء الله به زودی با حمایت و هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب این کار زمین مانده در قرن اخیر را با نابودی اسرائیل و ایادی استکبار تمام خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۲۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
حجت الاسلام والمسلمین مهدی صیدانلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان به مناسبت روزجهانی قدس اظهارداشت: ماه رمضان هرسال برای مردم دنیا یک تقویم واحد را نشان می‌دهد، عبادت و اطاعت از دستورات الهی و رعایت حال محرومین ومظلومین، درکنارهمه این عبادات نشان دادن اتحاد مسلمانان ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان اضافه کرد: روزقدس برگ دیگری از دفتر زرین انقلاب اسلامی و یادگار بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی ایران است که فرمود:: "روزقدس روز حیات اسلام است و دشمنش اسرائیل دشمن اسلام است" امروز، مسلمانان قدرتمند‌ترین نیرو‌های مقاومت را دارند و به فرمود: ه امام حاضر ما و نائب المهدی (عج)، رژیم صهیونیستی محکوم به زوال است.

وی با بیان اینکه این شیاطین انسی دست ازظلم برنمی دارند و توبه نمی‌کنند، تا ازبین بروند و با اتحاد مسلمانان این کارشدنی است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه درایام فتح خرمشهر قرار داریم باید گفت، خرمشهر‌ها درپیش است و خاطره فتح خرمشهر به ما نوید آزادی قدس شریف رامی دهد.

حجت الاسلام صیدانلو افزود: گرامی می‌داریم یادو خاطره شهداء ورزمندگان راه حق را وبرای مردم بی دفاع فلسطین آرزوی موفقیت داریم، ان شاء الله به زودی با حمایت‌های رهبرمعظم انقلاب این کار زمین مانده در قرن اخیر را با نابودی اسرائیل و ایادی استکبار تمام خواهیم کرد و بعد از آن منتظر ظهور منجی بشریت خواهیم بود و همه با هم در مسجد الاقصی به امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نماز خواهیم خواند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان یادآورشد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال و روز قدس از عموم مردم شریف و ولات مدار دعوت می‌شود که منتظر فرامین وتدابیر نائب المهدی روحی له الفداء باشند و پس از آن در همه شبکه‌های مجازی فعالانه ورود کنند و صدای آزادی قدس را با ندای ملکوتی امام حاضر این انقلاب به گوش جهان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ثمرات بیشمار این انقلاب الهی مبارزه با ظلم و ظالم در همه جای دنیا است، همان راهی که شهدای اسلام به فرمان خدای متعال در قرآن کریم عمل کردند که فرمود:: یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ.

حجت الاسلام صیدانلو در پایان تأکید کرد: سردارانی مانند سردار سلیمانی هستند که شب و روزشان برای شعائر اسلام و حفظ این نظام با گسترش فرهنگ مقاومت سپری می‌شود به امید روزی که ریشه صهیونیسم و استکبار جهانی از صحنه روزگار محو شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار