خبرهای داغ:

فعالیّت وسیع برنامه فرهنگی و تبلیغی شاهرود در فضای مجازی

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از فعالیّت وسیع برنامه فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۲۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
محمد ابراهمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی، موسسه فرهنگی بین الحرمین علاوه بر فعالیت‌های اجتماعی وخیریه و کمک در برنامه مساوات و همدلی فعالیت خود را در فضای مجازی بصورت وسیع و با برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و اجتماعی آغاز نموده است.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: در این راستا واحد رسانه موسسه فرهنگی بین الحرمین اقدام به راه اندازی گروه‌ها و کانال‌هایی در پیام رسان‌های ایتا، بله، سروس، تلگرام، اینستاگرام واتساپ نموده است و برنامه‌های فرهنگی خود را ازطریق فضای مجازی اجرا نموده است.
وی موضوع مطالب در فضای مجازی را، راه اندازی مرکز مشاوره مجازی ویژه کرونا، برگزاری کارگاه آموزشی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و مداحی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جلسه ملی و مذهبی، قرائت ادعیه، سخنرانی مکتوب و مصور، تفسیر، حدیث، بیان احکام و جزء خوانی قرآن کریم دانست.
ابراهیمی اظهار کرد: امسال اعتکاف حضوری موسسه با کمترین تعداد نفرات برگزار و بجای آن برای اولین بار برنامه معنوی اعتکاف مانند اعمال اعتکاف، تلاوت قرآن، ادعیه و سخنرانی مذهبی باموضوع اعتکاف بدون حضور معتکفین و به صورت مجازی برگزارگردید.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین گفت: فضاسازی مناسب و اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور به ویژه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در برهه کنونی یکی از ضرورت‌های اقدامات فرهنگی است.
ابراهیمی افزود: نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی و حضور متخصصین فرهنگی در این عرصه می‌تواند مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها