خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

رزمایش کمک مومنانه گام بزرگی در کاهش مشکلات ناشی از کرونا بود

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با تدابیر رهبری در خصوص دستور رزمایش کمک مومنانه گام بزرگی در کاهش مشکلات ناشی از کرونا در ایران برداشته شد.
کد خبر: ۹۲۴۲۵۳۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

رزمایش کمک مومنانه گام بزرگی در کاهش مشکلات ناشی از کرونا بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در رزمایش کمک مومنانه حوزه شهید «خادم‌پر» همدان اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه و همدلی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت استان همدان در حال برگزاری است.

وی افزود: به‌مناسبت ایام شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) و با تأسی از این امام همام حوزه مقاومت شهید «خادم‌پر» ناحیه همدان به همت پایگاه مقاومت شهید «نیکبخت» یک هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش 300 هزار تومان بین نیازمندان توزیع کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: با تدابیر رهبری در خصوص دستور رزمایش کمک مومنانه گام بزرگی در کاهش مشکلات ناشی از کرونا در ایران برداشته شد.

وی عنوان کرد: دشمنان پیش‌بینی کرده بودند که با گسترش کرونا در ایران، فقر و مشکلات معیشتی و اقتصادی اوج می‌گیرد که با اجرای این رزمایش‌ها و کمک به نیازمندان و نیز تقویت روحیه و امید مردم بار دیگر افکار و نقشه‌های شوم دشمن به هم ریخت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار