قرارگاه اجتماعی دیده بان قم برگزار کرد

نشست دبیران امر به معروف ناحیه امام حسین (ع)

با حضور دبیران امر به معروف حوزه‌های مقاومت خواهر و برادر نشستی جهت ارزیابی عملکرد و بررسی برنامه‌های پیش روی قرارگاه ثارالله برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۴۲۱۲۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  نشستی با حضور دبیران امر به معروف حوزه‌های مقاومت خواهر و برادر ناحیه امام حسین (ع) در مصلی قدس قم برگزار گردید.

در این جلسات، که به صورت مجزا و با محوریت ارزیابی عملکرد و بررسی برنامه‌های پیش روی قرارگاه ثارالله در سال ۹۹ برگزار گردید، مهدی علی بابایی معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام سپاه قم، پس از شنیدن فعالیت‌های صورت گرفته توسط حوزه ها، صحبت‌ها و دغدغه‌های دبیران به تشریح اهداف موضوعی و‌ پیامد‌های امر به معروف و قدردانی از فعالیت‌های صورت پذیرفته پرداخت.

وی با تاکید بر هرچه هدفمندتر کردن اقدامات آمران بالمعروف بیان کرد:از مهمترین برنامه‌های پیش روی سال جاری، برنامه ریزی جهت برگزاری آموزش‌های امر به معروف ویژه هسته‌های حوزه‌ها و‌پایگاهها، سازماندهی و بازنگری مجدد در تیم‌ها و جبهه‌های امر به معروف و آغاز پرقدرت گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.
 
دبیر قرارگاه اجتماعی دیدبان افزود:شناسایی صاحبان صنوف و مدیران مدارس موفق در ترویج معروفات و تقدیر از آنان بصورت محلی، هماهنگی با سازمان زیبا سازی و شهرداری و بنیاد شهید در خصوص فضا سازی تبلیغی و محیطی با موضوع آسیب‌های اجتماعی و امر به معروف و همچنین بیان رویکرد امر به معروف با سیاست مهربانی و هدیه به کلیه اعضا از مهمترین دستورالعمل‌های سال جدید می‌باشد.

بابایی گفت:بزودی نشست‌های هم اندیشی و اندیشه ورزی در خصوص وضعیت آسیب‌های اجتماعی محدوده و احصای راهکار‌های عملیاتی برگزار خواهد شد تا هرچه زودتر متناسب به هر محله اقدامات لازم بدست آمده و عملیاتی گردد.

دبیرقرارگاه فرهنگی اجتماعی دیده بان، در پایان ضمن تشکر از همه دبیران و بسیجیان جهت تحقق این فریضه، آقایان علی رامهرند و محمد مطلبی را به عنوان دبیر قرارگاه و مسئول دبیرخانه قرارگاه و سرکار خانم حسینی را به عنوان دبیر خواهران قرارگاه ثارلله معرفی نمود.
 
انتهای پیام/م-زارعی
ارسال نظرات
آخرین اخبار