خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه نهاوند به‌مناسبت اربعین شهادت سردار «سلگی»

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با انتشار پیامی، ضمن پاسداشت جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی فرا رسیدن اربعین شهادت سردار سرافراز شهید «حاج میرزا محمد سلگی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۴۱۱۳۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

پیام تسلیت فرمانده سپاه نهاوند به‌مناسبت اربعین شهادت سردار «سلگی»به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با انتشار پیامی، ضمن پاسداشت جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی فرا رسیدن اربعین  شهادت سردار سرافراز شهید «حاج میرزا محمد سلگی» را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

شهادت مزد زندگی زاهدانه و مجاهدانه است و جامعه امروزی بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگوگیری از سیره شهدا است.

در روزها و شبهای گرانبهایی به سر می‌بریم که مصادف است با شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) و لیالی قدر که متقارن شده است با چهلمین روز شهادت سردار عزیز حاج میرزا محمد سلگی ، شهیدی که نمونه بارزی از ایثار و فداکاری بود و ولایتمداری و جوانمردی در وجودش موج می‌زد.

اکنون چهل روز است که این سردار بزرگ و راوی کتاب آب هرگز نمی گیرد  در بین ما نیست و به شهادت رسیده و آسمانی شده است.

او اینک به خواسته دیرینه اش رسیده و در جوار همرزمان شهیدش نزد خداوند متعال روزی میخورند. و این پاداش سال ها مجاهدت، تلاش و ازخود گذشتگی این جانباز سرافراز است.

باشد که خداوند ما را از رهروان و احیاکنندگان سیره‌ی شهدا قرار دهد.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی همه شهدای والامقام و  این شهید بزرگوار، چهلمین روز شهادت ایشان را به محضر  مقام معظم رهبری ،خانواده معظم و معزز شهید  ، و همه‌ی رهروان و پیروان جهاد و شهادت تسلیت عرض می‌نمایم . و از خداوند منان برای ایشان علو درجات را خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار