در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی در مشهد

دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه درناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با توزیع بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه اسلام محل گنبد خشتی (امام زاده سیدمحمد) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۸۳۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) به همت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر پایگاه بسیج رضویون حوزه حریم رضوی مرحله دوم رزمایش مساوات و کمک مؤمنانه برگزار و بیش از ۴۰۰۰ بسته غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ منجمد، ماکارونی، خرما، پنیر، روغن، رب، حبوبات، سویا، نان، قند و مواد شوینده و بهداشتی شامل صابون وماسک به ارزش هشت میلیارد ریال در بین اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و محرومین توزیع شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار کوکبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در راستای فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش و طرح مواسات و کمک مومنانه بسیجیان و خیرین ناحیه مالک اشتر مشهد نیز به این فرمان لبیک گفتند و این رزمایش در دو مرحله تاکنون اجرایی گردیده است.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش بیش از ۸۰۰۰ پرس غذای گرم نیز در بین اقشار آسیب پذیر سطح شهرستان توزیع شد.

وی گفت: این برنامه در تمامی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به صورت خود جوش در حال برگزاری است.

کوکبی در ادامه افزود: در بستر مواجهه با بیماری کرونا این مشکل و آسیب تبدیل به فرصتی گرانب‌ها گردیده و بسیج با تمام توان در طرح‌های ضد عفونی معابر و اماکن و نیز تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی فعالیت کرد و هم اکنون نیز در رزمایش کمک مومنانه تا این لحظه بسیجیان این ناحیه حدود ۵۰۰۰۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با تاکید بر ادامه رزمایش مساوات و کمک‌های مؤمنانه در طول ماه رمضان، از توزیع بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و مشاغل آسیب دیده و نیازمندان و اجرای مرحله سوم رزمایش مساوات و کمک‌های مؤمنانه همزمان با عید فطر خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار