خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری :

توزیع 690 بسته معیشتی در مناطق محروم عشایری استان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از توزیع 690 بسته معیشتی به ارزش بیش از 207 میلیون تومان در مناطق محروم عشایری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۰۱۶۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش  سرویس بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری سرهنگ ایزدی با اعلام این خبر افزود: این بسته های معیشتی در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سراسر استان بین محرومان مناطق عشایری توزیع گردید.

وی گفت: این بسته ها شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، رب گوجه، ماکارونی و خرما و مواد بهداشتی می باشند.

ایزدی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه صحنه‌های زیبایی از ایمان والای مردم و خیرین را در این برهه تاریخی کشور رقم زد تصریح کرد: از ابتدای این طرح که از تدابیر پیامبرگونه مقام معظم رهبری می باشد این ناحیه بیش از 1285 بسته معیشتی شامل انواع مواد غذایی با همکاری سپاه استان و عنایت فرماندهی محترم سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) سردار اکبری در مناطق عشایری توزیع کرده است.

وی گفت: همچنین 2100 بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده، ژل بهداشتی و دستکش به ارزش 14 میلیون تومان در مناطق عشایری توزیع گردید.

ایزدی تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه در کلیه مناطق عشایری استان با همکاری خیرین و حوزه های مقاومت بسیج عشایری همچنان ادامه دارد و ان شاءالله مرحله دیگر آن درایام عید فطر برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار