خبرهای داغ:

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج عشایری شهرستان جیرفت معرفی شد

با حضور مسئول سازمان بسیج عشایری کرمان، رئیس و پرسنل اداره عشایری این شهرستان ، سروان مجتبی مقبلی به عنوان فرمانده جدید حوزه عشایری معرفی و از زحمات حمیدرضا عظیمی فرمانده سابق این حوزه تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۹۲۳۹۷۷۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، با حضور مسئول سازمان بسیج عشایری استان کرمان، فرمانده سپاه جیرفت ، مدیر کل و معاونین امور عشایری جنوب استان ، رئیس و پرسنل اداره عشایری این شهرستان ، سروان مجتبی مقبلی به عنوان فرمانده جدید حوزه عشایری معرفی و از زحمات حمیدرضا عظیمی فرمانده سابق این حوزه تقدیر بعمل آمد.
  سرهنگ محمدی مسئول بسیج عشایر در این جلسه از برنامه های بسیج عشایر جهت رونق تولید و افزایش بهره وری دام عشایر و طرح همگام با عشایر  که هدف اصلی آن افزایش تولید گوشت و فراورده های دامی وهمچنین کاهش تلفات دامی از طریق اموزش های لازم  به دامداران و واکسیناسیون دام عشایر است که با همکاری ادارات مرتبط با عشایر صورت خواهد گرفت،خبر داد.

سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه جیرفت در این آئین بیان داشت: نقش عشایر در کادرسازی برای جامعه و جمهوری اسلامی بسیار پررنگ است که به نمونه شاخص آن می توان به سیدالشهدا مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار