خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در کبودراهنگ گفت: در مرحله دوم این رزمایش یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی بسیج و پایگاه‌های مقاومت بین نیازمندان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۰۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه کبودراهنگسرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ در حاشیه اجرای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و مواسات و کمک‌های مومنانه، در شهرستان کبودراهنگ همزمان با سراسر کشور ستادهای شهرستانی رزمایش در فرمانداری، دفاتر ائمه جمعه و سپاه شهرستان فعال شد و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری منسجم و یکپارچه این رزمایش در شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: تا به امروز بیش از ۳۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و انقلابی شهرستان توسط پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امروز مصادف با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در کبودراهنگ اجراء می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول این رزمایش یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و در مرحله دوم یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش تقریبی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده است که توسط گروه‌های جهادی بسیج و پایگاه‌های مقاومت بین خانواده‌هایی که بر اثر ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده‌اند توزیع می‌شود.

بداغی خاطرنشان کرد: در ابتدای شروع این رزمایش ۴ هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند توسط حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شناسایی شده‌اند که ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده در مرحله اول و دوم و مابقی خانواده‌ها در مراحل بعدی رزمایش کمک‌های معیشتی دریافت خواهند کرد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌ها و ادارات شهرستان به ویژه ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و به ویژه مردم شریف، مومن و انقلابی شهرستان که در اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، ستاد شهرستان را یاری نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات